Слухай онлайн
Культура

Балет Львівської опери здобув перемогу на ІІ Всеукраїнському фестивалі-премії ГРА

Балет Львівської опери здобув перемогу на ІІ Всеукраїнському фестивалі-премії ГРА. Про це Гал-інфо повідомили в прес-службі Львівського національного академічного театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької.

Модерна постановка «Правда під маскою» Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, в рамках проекту Василя Вовкуна «Український прорив», в яку увійшли два балети – «Пульчинелла» та «Весна священна» видатного композитора ХХ століття Ігоря Стравінського перемогла у категорії «найкраща хореографічна/ балетна/ пластична вистава» ІІ Всеукраїнського фестивалю-премії ГРА!

Балет Львівської опери здобув перемогу на ІІ Всеукраїнському фестивалі-премії ГРА.

26 листопада, в рамках ІІ Всеукраїнського фестивалю-премії ГРА, вистава «Правда під маскою» вперше була представлена на сцені Національної опери України імені Т.Г. Шевченка у Києві та чудово сприйнята критиками та публікою. 

Оголошення результатів премії відбулося 30 листопада у Києві. За підсумками голосування журі, вистава Львівської Національної Опери «Правда під маскою» перемогла у фіналі балет «Спляча красуня» хореографа Раду Поклітару та академічного театру «Київ модерн-балет».

Балет Львівської опери здобув перемогу на ІІ Всеукраїнському фестивалі-премії ГРА.

Нагадаємо, що прем’єра вистави «Правда під маскою» відбулася у жовтні 2018 року. Вистава об‘єднує два балети «Пульчинелла» та «Весна священна» композитора з українським корінням Ігоря Стравінського. Диригент-постановник – американський диригент українського погодження – Теодор Кучар.

Ідея створити єдиний цілісний твір, у якому ці два балети з такою різною за стилем музикою є частинами одного дійства належить італійському хореографу Марчелло Алджері та режисеру, художньому керівнику Львівської Національної Опери Василю Вовкуну.

Балет Львівської опери здобув перемогу на ІІ Всеукраїнському фестивалі-премії ГРА.

У концепції вистави прочитуються два основних аспекти життя. «Пульчинелла» – символ реальності (комедія, жарт, віртуальна гра), всього того, що приховане під маскою і готове змінюватися з хитрістю, відповідно до обставин. «Весна священна» натомість є правдивою реальністю, яка живе всередині нас, у глибинних підсвідомих вимірах, і впливає на всі наші рішення. Впродовж вистави змінюється і підхід до хореографії – від класичного балету на пуантах в «Пульчинеллі» до модерної пластики у «Весні священній».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");