Слухай онлайн
Політика

Блок «Львів’яни За» агітуватиме голосувати за себе нестандартно

Нестандартну передвиборну кампанію з багатьма ноу-хау збирається проводити блок безпартійних до Львівської міської ради «Львів’яни За» — повідомив 1 березня під час прес-конференції директор інституту «Економіка та політика», 2-й номер у списку блоку до міськради Руслан Секела. За його словами, у своїй виборчій кампанії блок не збирається використовувати біг-бордів, не проводитиме масштабної телеагіткампанії, а також не буде масово розклеювати свої агітки. Поряд з тим, члени блоку «Львів’яни За» переконані, що їм вдасться донести свої ідеї принаймні до 70% львів’ян.
«Ми просто будемо йти до людей. Звичайно, ми не сподіваємося достукатися до всіх мешканців міста, але будемо проводити регулярні зустрічі з виборцями, щоб люди могли познайомитися з нами», — зазначив Володимир Янів.
«Приваблювати» ж львів’ян йти на зустріч з представниками блоку «Львів’яни За», за словами Володимира Яніва, будуть в основному за рахунок його авторитету як зуступника міського голови. У своїй виборчій кампанії блок також широко використовуватиме те, що їхній лідер кандидує на посаду міського голови Львова.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...