Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Депутат Немчінов пропонує за допомогою ЛАЗу вирішити проблеми приміських перевезень

«Звичайно факт підписання меморандуму «про співпрацю» -- це ще не контракт, однак є свідченням того, що українська влада повертається обличчям до великих машино-будівних підприємств», - заявив начальник Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Львівської ОДА, депутат Львівської обласної ради від УНП Олег Немчінов, коментуючи підписання меморандуму про співпрацю між Кабінетом Міністрів України і ТзОВ «Львівські автобусні заводи» під час підготовки і проведення в Україні фінальної частини футбольного чемпіонату Європи-2012, – повідомила прес-служба ЛОО Української народної партії.
  

За словами Олега Немчінова, під час проведення футбольного чемпіонату Європи ЛАЗівські автобуси зможуть стати своєрідною візитівкою як міста Львова, так і України вцілому. Мова йде про закупівлю практично трьох видів продукції Львівського автобусного заводу: так звані «аеролази» (автобуси, які довозитимуть пасажирів в аеропортах), «електролази» (тролейбуси, які працюватимуть в містах) та автобуси серед яких будуть так звані «шатли», що курсуватимуть між об’єктами інфраструктури (доприкладу стадіон-аеропорт- вокзал тощо).

 

«Важливо за якою схемою буде здійснено розподіл автобусів та як буде реалізовуватись контракт. Зокрема, чи зможуть автобуси, які передбачаються для так званих човникових перевезень, залишитись в обласній комунальній власності та в перспективі використовуватися у 50 кілометровій приміській зоні? Для таких потреб ідеальним можна вважати модельний ряд «інтерлазу». Це приміські автобуси з 2 парами дверей та довжиною від 10 до 13,5 метрів. Думаю, при закупівлі такої лінійки ми змогли б забезпечити Львів якісним приміським сполученням і зняти дуже багато питань, які зараз виникають у звя’зку з міськими перевезеннями між львівською обласною та міською владою», - заявив начальник Головного управління промисловості.

 

При цьому він додав, що замовлення в ЛАЗу дозволить в рази збільшити кількість робочих місць на підприємстві. «Зараз на зборочному конвеєрі ЛАЗу працює понад 100 людей. Для виконання такого замовлення при потужності автобусного заводу приблизно в 5 машин на день (тобто приблизно 1200 автобусів на рік), яка зараз є граничною, доведеться збільшувати штатну чисельність працівників», - повідомив депутат. При цьому він додав, що доцільно було б повернутися до практики виробничо-навчального обєднання. «Зокрема, колись за Львівським автобусним заводом було закріплено ПТУ№53, яке зараз є професійним ліцеєм. Тож доцільно було б на базі училища та заводу створити своєрідний навчально-виробничий комплекс, який би здійснював як підготовку нових кадрів, так і перепідготовку», - розповів Олег Немчінов. При цьому він зазначив, що завдяки цьому чимало людей, які за останнє десятиліття отримали гуманітарну освіту, могли б шляхом перепрофілювання отримати виробничі професії, які  зараз є достатньо-популярними та дозволяють ефективно конкурувати на ринку праці.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ