Управління внутрішньої політики запровадило програму «таємний клієнт» - повідомила прес-служба Львівської міської ради. Суть цієї програми полягає у внутрішньому моніторингу роботи районних адміністрацій та Львівських комунальних підприємств. За допомогою волонтерів проведено обстеження у приміщеннях усіх районних адміністрацій та ЛКП. За результатами кожної перевірки «Адміністрація міського голови» підготувала звіт з фотоматеріалами.
Серед зафіксованих порушень - найчастіше відсутність інформації на спеціальних дошках, неналежно облаштовані туалетні кімнати, недостатня кількість стільців для відвідувачів тощо. Міський голова Андрій Садовий дав доручення головам районних адміністрацій терміново до 1 травня виправити ситуацію.«Не йде мова про щось надзвичайне. Ми лише дивимося на роботу наших структурних підрозділів як пересічні мешканці, а не як посадовці. Наші волонтери звертають увагу на освітлення коридорів, місця для очікування, інформаційні дошки та ін. Ці речі дуже важливі, адже ми не зможемо навести порядок у мікрорайонах міста, коли у коридорах органів влади лад не наведено. Зараз керівники районних адміністрацій виправляють цю ситуацію», - зазначила керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.
Також група волонтерів, яка працює з управлінням внутрішньої політики, провела дослідження у всіх ЛКП міста. Вони звертали увагу на стиль спілкування з мешканцями, проводили опитування серед відвідувачів ЛКП щодо якості консультацій та обслуговування. За результатами цієї роботи сформована електронна картка на кожне ЛКП з фотофіксацією існуючого стану. «Це перший погляд простих громадян, пересічних мешканців на сформовану модель функціонування системи районних адміністрацій та ЛКП. Результати нас трішки потішили, та більше засмутили. Я переконаний, що системний підхід до незалежного аудиту дасть реальні результати вже в недалекій перспективі», - зазначив координатор проекту Олег Пилипенко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ