Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Економіка  |  Cуспільство

Для українського авіабудування плюсів від асоціації з ЄС більше, ніж мінусів - Ківа

Українське авіабудування в цілому виграє від підписання Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом, адже отримає нові технології, які дадуть поштовх для розвитку.

Таку думку в коментарі Укрінформу висловив президент-генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа.

«Мінуси є, але плюсів набагато більше. Я не вважаю таким вже жахливим рух України до ЄС. Ми маємо йти до нових технологій, до розвитку. Той, хто думає, що можна на старих технологіях, працюючи з відсталими країнами, розвиватися, той оперує застарілими поняттями. Так, нам буде важко, ми будемо десь спотикатися, десь натикатися на стінку, але її треба перелазити, обходити і продовжувати йти уперед», - сказав Ківа.

За його словами, українська продукція буде конкурентною на європейському ринку. Якщо ж вона поки що десь у чомусь поступається - треба поліпшувати її характеристики, робити все, щоб бути на рівні кращих країн світу. А від «тупцювання на місці» зі старими технологіями користі для держави і розвитку її авіапромисловості не буде.

Транспортні та регіональні пасажирські літаки - це саме та ніша, яку успішно могла б зайняти Україна, переконаний керівник ДП «Антонов». «Наша ніша - це транспортні літаки і регіональні пасажирські літаки до 100 пасажирів. На більше ми не претендуємо, адже тоді вступаємо у жорстоку конкуренцію з Boeing та Airbus. І ми не думаємо, що виграємо у них, треба реально дивитися на речі. І справа не тому, що ми гірші, просто там потрібні величезні кошти на те ж саме обслуговування літаків, систем, на виробництво та технології. Тобто потрібні мільярди доларів, щоб вийти на той ринок, а у нас таких грошей сьогодні немає», - зазначив Ківа.

Як приклад він назвав Ан-178 - військово-транспортний літак вантажопідйомністю 12-15 т, максимум 18 т. «Його особливість - те, що він фактично займає нішу літаків, які вже закінчують свої ресурси (Ан-12, Сі-160). І ця ніша буде абсолютно вільна, в ній сьогодні немає нікого, а ця ніша містить до 2 тис. літаків», - розповів глава ДП «Антонов». Він додав, що цей літак має особливість, яка дуже сильно цікавить потенційних клієнтів: судно може одночасно перевозити два морські контейнери. «Зараз ми вже будуємо перший зразок цього літака, плануємо завершити його наступного року. І замовники стають і чергу, вони хочуть бути першими», - додав Ківа.

ukrinform.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ