Слухай онлайн
Женская одежда на сайте kloomba.com
Cуспільство

Дні Львова у Дніпропетровську вже відвідали понад 20 тис. осіб

У Дніпропетровську тривають Дні Львова. Сьогодні, 31 березня, волонтери на центральних вулицях міста роздають мешканцям листівки «Запрошуємо до Львова», пригощають гарячим шоколадом та кавою. Триває дегустація львівського морозива, повідомила прес-служба Львівської міської ради

У перший же день Днів Львова у Дніпропетровську відбулось чимало цікавих заходів та акцій, у яких взяло участь понад 20 тис осіб. А вуличну виставу «Глорія» від театру «Воскресіння» на площі Європейській відвідало більше 1 тис осіб. Протягом першого дня презентації міста Лева у Дніпропетровську перехожим роздали 10 тис листівок «Запрошуємо до Львова».

Також у Централізованій системі публічних бібліотек для дорослих відбулись дві відкриті лекції – заступника міського голови з гуманітарних питань Василя Косіва на тему «Львів – культурна столиця України» та львовознавця Ілька Лемка на тему «Євроінтеграція Львова у історичній ретроспективі». Участь у лекціях взяло більше 300 студентів.

Нагадаємо, знайомство зі Львовом розпочалось вчора у приміщенні Дніпропетровської міської ради. Заступник міського голови Львова Василь Косів та президент Львівського туристичного альянсу Марк Зархін зустрілись з дніпропетровськими туристичними операторами.

Офіційне відкриття Днів Львова відбулось на площі Європейській. Мешканцям Дніпропетровська від львів’ян подарували скульптуру лева. Ввечері дніпропетровці насолоджувались виступом гурту ShockоlaD та вуличною виставою «Глорія» від театру «Воскресіння».

Окрім того, дніпропетровським школярам подарували книжки зі Львова.

Нагадаємо, що Львів вже не вперше демонструє себе Україні. Дні Львова успішно відбулися у Харкові, Одесі та Луганську минулого року. Також Львів презентував себе у Київському національному університеті ім. Т. Шевченка та НУ «КПІ». 29 березня цього троку відбулись Дні Львова у Запоріжжі.

Головним партнером Днів Львова у Дніпропетровську є компанія «Світоч», «Кава зі Львова», «Лімо», Туристичний альянс, «Чудо-тур» та «McDonalds».

Нагадаємо, що торік Львів відвідало близько 1 млн. туристів. Понад 60% туристів – це туристи з України. Згідно зі стратегією конкурентоспроможності Львова, що розроблена компанією «Монітор груп» та Львівською міською радою, туризм та ІТ-технології є двома ключовими пріоритетами розвитку міста.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...