Слухай онлайн
Cуспільство

До кінця року Львів отримає 150 нових автобусів та 30 вживаних трамваїв

У Львові працюють над розвитком транспортної галузі міста. До кінця року кількість одиниць громадського транспорту планують збільшити: очікують отримати 150 нових автобусів, 30 вживаних трамваїв та розпочати постачання 50 нових тролейбусів.

Як повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури, збільшення кількості рухомого складу дозволить вирішити питання із забезпечення перевезення пасажирів Львова.

«За день громадським міським транспортом перевозиться близько мільйона пасажирів. З 08.00 год і до 09.00 год припадає найбільший пік навантаженості. На сьогодні 150 тис. пасажирів потрібно перевезти з 07.00 год до 10.00 год ранку. Це найбільше навантаження на громадський транспорт впродовж доби.

Ми проаналізували кількість рухомих транспортних засобів і їхню пасажиромісткість, щоб зрозуміти, скільки пасажирів вони можуть перевезти. З проведеного розрахунку бачимо, що нам не вистачає 25 тис. пасажиромісць у наявному громадському транспорті. Тому один з напрямків нашої роботи — це збільшення кількості громадського транспорту. Перше — це оновлення і збільшення кількості електротранспорту. Тим більше, що у Львові трамвайна і тролейбусна контактна мережа добре розвинута і ми ще легко можемо її довантажувати. Друге — це збільшення кількості великих, низькопідлогових автобусів.

На 2018 рік ми запланували придбання 50 трамваїв, 40 тролейбусів і 100 великих автобусів. На 2019 — 30 трамваїв, 40 тролейбусів і 150 великих автобусів.

Однак, по факту, цього року очікуємо отримати 30 вживаних трамваїв, 50 нових тролейбусів і 150 нових автобусів.

Перших 30 трамваїв очікуємо вже в серпні цього року. Наступний проект, щодо 50 нових тролейбусів, йде за планом. Зараз готується тендерна документація. У найближчий місяць будемо оголошувати тендер. Тендер відбуватиметься за міжнародними стандартами, переможця визначатимемо спільно з ЄБРР. Нові 150 автобусів будемо купувати в лізинг. Очікуємо до кінця року їх отримати і запустити на маршрути.

Відповідно, за останні 10 років ніхто не придбав стільки рухомого складу скільки ми плануємо купити у найближчі 2 роки. Адже проблему транспорту ми знаємо і готові її вирішувати", — розповідає Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури з питань транспорту.

За його словами, проблеми з транспортом також виникають через низький відсоток виходу автобусів на рейс у приватних перевізників. Тому важливим у розвитку транспортної галузі міста є напрацювання правильної моделі роботи з приватними перевізниками

«У нас є 5 компаній перевізників. Але у кожної з них є значна частина орендарів, яких вони долучають на свої маршрути. Коли ми бачимо недостачу машин на певному маршруті, це може бути, що орендар, який є власником і водієм автобусу, вирішив в цей день не виходити на рейс. І це проблема. Ми не можемо впливати на них і контролювати. Тому збільшення рухомого складу на ЛК „АТП-1“ — це вже певний вплив на ситуацію з перевезенням пасажирів і можливість контролю цієї ситуації», — додає Андрій Білий.

Також за словами посадовця, важливим у розвитку сфери громадського транспорту Львова є реалізація проекту по впровадженню електронного квитка. Після того, як буде впроваджено е-квиток, передбачається змінена схема руху громадського транспорту.

«Сьогодні кожен хоче від свого місця проживання доїхати однією маршруткою туди, куди йому потрібно. Пересадка на інший транспорт — це вже додаткові витрати. Однак, коли буде запроваджено е-квиток, то буде можливість безкоштовної пересадки, адже пасажир оплачуватиме за час поїздки.

Також вже близько півроку, за допомоги німецької компанії «GIZ», КУ «Інститут міста» і ЛКП «Інститут просторового розвитку» працюють над розробкою плану сталої мобільності міста Львова — це комплекс заходів, які мають бути впроваджені, для покращення функціонування життя міста, зокрема, транспортної галузі. Принципи сталої мобільності: розвиток міста орієнтований на громадський транспорт, вдосконалення громадського транспорту, заохочення пішохідного і велоруху та ін. У нас лише близько 1−2% осіб здійснюють переміщення на велосипедах. У європейських містах цей показник сягає 30%. Тому необхідно будувати велодоріжки і робити зручними пішохідні доріжки. Також у рамках розробки плану сталої мобільності передбачається зміна напрямків руху, створення додаткових паркувальних майданчиків", — додав Андрій Білий.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...