До Великодніх свят ПАТ «Концерн Хлібпром» планує випекти у п’яти областях 220 тонн пасок, що на 5% більше, ніж минулого року, – повідомили у прес-службі Концерну.
Випуск пасок у «Концерні Хлібпром» планово розпочинається з 30 березня.
Збільшення обсягу виробництва пасок з року в рік на нашому підприємстві – вже тенденція, – коментує начальник управління технологіями ПАТ «Концерн Хлібпром» Валентин Мельниченко. – Попит на паски «Хлібпрому» зростає у регіонах, де існують сильні традиції домашньої випічки. На це є кілька причин. По-перше, - це якість продукції, що випікається з натуральних інгредієнтів та за класичними рецептурами. По-друге – вартість, яка за рахунок промислового виробництва виходить доступнішою для сімейного бюджету. По-третє, впроваджений кілька років тому подарунковий варіант паски з цукатами в яскравій упаковці, яку споживачі з задоволенням беруть із собою на гостини».
Асортимент пасок у різних областях дещо різниться і залежить від сталих вподобань його мешканців. Загалом концерн виготовляє 200, 300 та 500-грамові солодкі паски з родзинками. Паски преміум-класу додатково містять горіхи, цукати та шоколад. Більшість виробів задля забезпечення вищих санітарно-гігіеничних показників та більшої зручності для покупця випікаються в пергаментних формах.
Великодня продукція «Концерну Хлібпром» представлена в цінових категоріях від 4 грн до 28 грн. Частина пасок випікається на благодійні цілі.