Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

До вересня ЛАЗ вийде з кризи, якщо профспілки його не доб’ють, – новий директор

Плануємо разом із зарплатою за липень виплатити працівникам частину загального боргу. Тобто, якщо надійде якась передоплата, ми зможемо зібрати машини, які майже готові, можливо, у липні всю заборгованість закриємо. Але не гарантую. Думаю, що у вересні заборгованість буде ліквідовано повністю і ситуація стабілізується. Про це 30 червня заявив директор ЛАЗу Ігор Малець після прес-конференції представників профспілок, які вважають, що власник заводу веде ЛАЗ до банкрутства.

За словами І. Мальця, серйозний зрив у роботі ЛАЗу відбувся через кризу, а саме – через скасування субвенцій на електротранспорт. «У нас були субвенції – коли платять половину споживачі, а половину з Держбюджету. Електротранспорт користувався такими субвенціями. Під час кризи субвенції скасували. І вийшло так, що у нас було багато замовників, які заплатили по 10-15%. Отримавши передоплату, ми запустили виробництво. Гроші закінчилися, машини залишилися недороблені. На заводі незавершене виробництво становить 150 млн грн. Це машини практично готові: не вистачає двигуна, не вистачає заднього моста тощо», – пояснив директор.
Ігор Малець наголосив, що сьогодні технічно завод може випускати сучасні машини. У виробництво вкладено 200 млн грн інвестицій, закуплено нові технології і верстати, запроваджено 17 нових розробок. «Ви хочете реприватизацію, щоб там зробити ринок чи розважальний центр? Ви що, люди, це автобусний завод, який має право на життя і повинен жити. Це живе виробництво», – вважає директор.

Малець стверджує, що у червні ЛАЗ випустив 6 машин, з них 2 тролейбуси відправили у Болгарію, у Мукачево пішов НеоЛАЗ. «Червневу зарплату виплачуємо, як годиться. 3 місяці тому заборгованість із заробітної плати становила 10 млн грн. Чуркін прийняв рішення виплатити зарплату своїми коштами. Відтак заборгованість скорочено і на сьогодні не виплачено на руки зарплати усього 1,5 млн грн без відрахувань».

Разом з тим Малець погоджується, що нерозв’язаних проблем на ЛАЗі чимало. Так, за електроенергію підприємство заборгувало 650 тис грн. Тому взяли в оренду у «Львівводоканалу» дизельний генератор, який мінімально забезпечує цехи світлом. Крім цього, робота на ЛАЗі відбувається за списками, в яких задіяно 300 осіб. Водночас складальне підприємство не зупиняли. Малець певен, що всі труднощі тимчасові.

«Львів до нас повернувся лицем. Наскільки відомо, місто отримало від КМУ 6 млн грн, зараз іде ще транш 14 млн грн і Львів хоче замовити у нас 15 тролейбусів-гармошок», – заявив Ігор Малець і пообіцяв журналістам показати робочі цехи найближчим часом.

Крім цього, Малець сподівається, що у межах підготовки Львова до «Євро-2012» ЛАЗ отримає додаткові замовлення.

 

 

 


Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ