Найстаріша солеварня у Центрально-Східній Європі оголосила конкурс на створення власної айдентики. Про це підприємство повідомило на своїй сторінці у соцмережі фейсбук.
До 20 квітня подати роботи на конкурс може кожен охочий, а 20 березня дрогобицькі солевари обіцяють відкриту екскурсію територією заводу для митців і медійників.
Дрогобицькій солеварні приблизно 700 років. Восени 2019 року над підприємством нависла загроза приватизації, а відтак - зникнення. Громадським діячам, депутатському корпусу, а також управлінцям Львівської ОДА вдалося відстояти підприємство і передати його під управління Фонду держмайна України. Восени 2020-го відбувся конкурс на директорське крісло, в якому переміг дрогобичанин, юрист Олег Петренко. В березні на відкриту екскурсію підприємством в один день завітали майже 200 осіб із різних міст України.
Надалі державне підприємство прагне розвиватися в двох напрямах: економічному та рекреаційно-оздоровчому.
"Дрогобицька солеварня може стати унікальним туристичним магнітом. Про це голова Львівської ОДА Максим Козицький заявив нещодавно на столичному форумі громад. І ми це розуміємо давно, тому включаємо цей об’єкт у туристичні маршрути областю. Солеварня вже є легендою, тут унікальний спосіб виробництва солі, ти ніби потрапляєш в інше століття, інший час. Подібний польський проєкт у Велічці доказує, як можна схоже підприємство перетворити на крутий туристичний об’єкт, знаний навіть за кордоном. Думаю, Дрогобичу це також вдасться", - розповіла керівник управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталія Табака.
Як зазначають в управлінні, у Дрогобичі про солеварню справді розповідають дивовижні легенди. Кажуть навіть, що за гроші, виручені з продажу солі, дрогобичани колись купили і перевезли до міста церкву Святого Юра, яка нині належить до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. З того часу і донині спосіб добування солі не змінився: її у Дрогобичі виварюють.
Керівництво солевиварювального заводу анонсує, що справді має намір, поряд зі старовинним виробництвом, створити у Дрогобичі найсучасніший відпочинково-оздоровчий комплекс.
"У майбутньому Дрогобицька солеварня має стати промислово-відпочинково-оздоровчим комплексом. Виробництво солі за давньою технологією, соляні кімнати, туристичний об’єкт, де можна торкнутися історії, купити солі, побавитися з дітьми в інтерактивних науково-популярних кімнатах - саме таке майбутнє нашого комплексу", - йдеться у повідомленні дирекції заводу.
Умови конкурсу створення лого такі:
1. 20 березня організатори запрошують на екскурсію до Дрогобича і солеварні - аби дизайнери могли собі чітко уявити, що тут і як є зараз. Для тих, хто приїхати не зможе - буде трансляція і відеозапис.
2. Логотип буде використовуватися на всіх маркетологічних продуктах солеварні: упаковках солі, медійних матеріалах, промопродукції, позначенні різних реальних об’єктів на території, транспорті підприємства тощо. Він має стати єдиним для всього підприємства, впізнаваним і, за можливості, стосуватися тематики солі.
3. Назва вбудована у лого – "Дрогобицька солеварня".
4. Стилістика загалом - на вибір митців. Однак просять зважати на проєкт сайту, котрий перебуває у розробці: http://drohobych-saltworks.com/
5. Цільова аудиторія: туристи, покупці солі, дорослі і діти. Ми хочемо, щоб найперше люди купували бренд, а наша сіль була унікальним сувенірно-символічним продуктом, який рекламує локацію в Дрогобичі.
6. Формат подачі файлів на конкурс - презентація у форматі pdf (розмір сторінок А4) із описом концепту.
7. Фінальні формати файлів, які переможець повинен подати - ai, pdf, png, jpeg.
8. Усі використані у логотипі шрифти повинні бути ліцензійними.
9. Терміни подачі робіт - до 20 квітня 2021 року.
10. Надсилати варіанти робіт просимо на адресу: [email protected].
Переможець конкурсу, крім символічної винагороди, матиме у своєму портфоліо лого найстарішого в Україні підприємства.