Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Джинса» вбиває українську журналістику, – Сюмар

Розміщення замовних матеріалів – було основним акцентом роботи кандидатів в президенти із ЗМІ. Найбільше замовних матеріалів розмістила газета «Факти». Внаслідок орієнтації українських ЗМІ на розміщення замовних матеріалів виборці втратили можливість зробити на виборах усвідомлений вибір. Про це сьогодні, 29 січня, під час круглого столу «Замовні матеріали в українських ЗМІ: моніторинг та правова оцінка» заявила виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.

 

За її ловами, українські журналісти, отримавши свободу після Помаранчевої революції, потім почали активно її здавати. Замість батога цензури часів Кучми до журналістів почали використовувати інший метод – пропонувати пряник. Комерційні установи, штаби політичних лідерів та партій почали давати ЗМІ проплачені матеріали, які подавалися як редакційні.

 

Як зазначила Вікторія Сюмар, «джинса», тобто замовні матеріали, є дуже небезпечною річчю, вона фактично вбиває українську журналістику. Відтак, її ніхто не буде вважати четвертою владою. Використання політиками ЗМІ для своїх цілей вбиває довіру їхніх читачів, глядачів, слухачів.  

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ