Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Екофани прикрасили Львів живими квітами

24 травня у Львові в Стрийському парку відбулась одна з найяскравіших акцій проекту «Coca-Cola Екофан – Зміни своє місто до УЄФА ЄВРО 2012™». Екофани облаштували квіткову клумбу у вигляді символу проекту та висадили майже 150 кущів, повідомили у медіа-центрі "Львів 2012".

«Надзвичайно приємно, що львів’яни зайняли активну позицію в підготовці міста до зустрічі футбольної першості. Адже гостинним можна вважати те місто, в якому, перш за все, мешканці піклуються про його затишок, красу та привітність», - вважає Олег Засадний,директордепартаменту «ЄВРО- 2012».

«Ентузіасти проекту «Coca-Cola Екофан» вкотре подали приклад того, як невелике зусилля кожного здатне створювати надзвичайні речі. Ця акція, одна із заключних у рамках проекту, - дуже символічна, адже квіткові клумби в наших містах слугуватимуть найкращим символом позитивного духу гостинності та любові до рідних міст, які об’єднують українських екофанів», - коментуєОльга Чумак, менеджер зі зв'язків зі ЗМІ компанії «Кока-Кола Україна», ініціатора проекту «Coca-Cola Екофан».

Наразі екофани задоволені своєю роботою і щиро сподіваються, що результат сподобається львів’янам: «Проект «Coca-Cola Екофан», присвячений УЄФА ЄВРО 2012™, сьогодні практично виходить на фінішну пряму. Клумба, яку ми створили сьогодні, стала нашим подарунком рідному місту. Сподіваємось, що висаджені нами квіти та дерева ще довго будуть радувати львів’ян та гостей нашого міста,» - розповідає капітан команди екофанів міста Лева Оксана Микитка.

Нагадуємо, що проект «Coca-Cola Екофан – Зміни своє місто до УЄФА ЄВРО 2012™» стартував у грудні 2011 року з метою допомогти українським містам стати ще кращими господарями УЄФА ЄВРО 2012™, об’єднати молодь навколо ідей еко-світогляду і довести, що зміни на краще можуть робити жителі міста власноруч – потрібне тільки бажання, особиста ініціатива та творчий підхід. В арсеналі добрих справ «екофану» акція зі створення альтернативних ялинок із вторинної сировини, спрямована на формування бережливого ставлення до лісових красунь напередодні новорічних свят. На початку 2012 року екофани ініціювали збір та утилізацію елементів живлення, зібравши більше 9 тисяч батарейок, що врятувало від забруднення 18 га ґрунту. На сьогодні Екофан є динамічною та однією з найчисельніших онлайн-спільнот екологічних активістів в Україні, що об’єднує понад 10,5 тисяч однодумців в мережі Вконтакте та більше 5 тисяч в Facebook. До офлайнових акцій щоразу приєднується все більше активістів. Зокрема, 24-25 березня для прибирання міських водойм з нагоди Всесвітнього Дня води приєдналося більше 125 екофанів 4-х міст, зібравши понад 4 тонни сміття. Акція з прибирання, а також встановлення та розмальовування нових паркових смітників, що відбулась 28 квітня, об’єднала майже500 екофанів у Києві, Харкові, Львові та Донецьку.

Команди екофанів кожного міста змагаються за право отримати грант на реалізацію еко-проекту для свого міста. В рамках змагання вони виконують творчі еко-завдання, покликані звернути увагу жителів міста на його гостинність і чистоту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ