Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Гаряча лінія Львова у Facebook зібрала понад 40 тис. користувачів

Згідно з матеріалами звіту львівського управління інформаційних послуг Facebook група гарячої лінії міста за 11 місяців зібрала понад 40 тисяч користувачів.

Як зазначалось у звіті департаменту адміністративних послуг, 2018 рік став дуже насиченим за рахунок того, що було створено багато продуктивних проектів, одним з яких стала Facebook спільнота, завдяки якій практично кожен мешканець Львова має змогу оперативно отримати консультацію чи вирішити свою проблему.

Департамент повідомив, що за період діяльності спільнотою було опрацьовано 6% від усіх звернень мешканців Львова протягом 2018 року, а це більш ніж 6500 вирішених питань. Заступник по напрямку інформаційних послуг Наталя Анохіна назвала сторінку Facebook одним із найуспішніших проектів, які департаменту вдалось реалізувати.

Основна ціль Facebook сторінки полягає в тому, щоб за допомогою засобів масової комунікації мешканці Львова моли змогу знімати фото та відео аварій, несанкціонованих ремонтних робіт, які вони могли б відправити на опрацювання. Також кожен мешканець може долучитись до цієї групи та подати своє звернення у вигляді допису.

Насамперед, соціальна мережа дуже важлива тим, що там все відбувається в режимі онлайн. Загалом, термін виконання звернення на гарячій лінії 15-80 складає 5 днів - це максимальний термін, за який людина може отримати результат. На Facebook цей процес відбувається протягом години, оскільки виконавець одразу отримує інформацію і має змогу у тому ж режимі онлайн надати інформацію адміністратору групи, який, у свою чергу інформує заявника про те, наскільки довго буде  тривати процес вирішення питання і, відповідно,  таким чином діалог з міською громадою відбувається дуже динамічно.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ