Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Фахівці обговорили питання дитячої книги між соціальною відповідальністю та комерційним успіхом

Дитяча книга – це передусім відповідальність – таким був основний лейтмотив бліцсемінару „Дитяча книга: між соціальною відповідальністю та комерційним успіхом”, який відбув сьогодні, 16 вересня, у палаці Потоцьких у рамках ХІІІ Форуму видавців.

Фахівці зазначали, що останнім часом спостерігається зацікавленість дитячою книгою, попри те соціологією читання дітей практично ніхто не займається. До дитячих бібліотек потрапляють переважно не ті книги, які цікавлять юних читачів, а ті, які виграли тендер на державне замовлення внаслідок їх лобіювання перед урядовими чиновниками.
На жаль, сьогодні більшість книговидавців сприймають дитячу книгу, лише як художню, при чому не дуже цікаву і малоприбуткову. Окремі приклади комерційного успіху дитячої книги є швидше хорошою роботою піарників, ніж заслугою самого видання. Також сьогодні у дитячої книги спостерігається комунікативний дисбаланс, коли книжки, споживачами яких є передусім діти, пишуть дорослі, які не зовсім розуміють важливості такої книги для формування дорослого світогляду.
„Дитячі письменники сьогодні – це купка невдах, які не мають чим займатися, бо гонорари дитячих письменників просто смішні, та й імені на дитячих творах не зробиш”, - сказав під час семінару один з видавців дитячої літератури.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ