Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Формула 1 повідомила про зростання теле- і "цифрової" аудиторії у 2018-му

Формула 1 опублікувала показники, з яких видно "суттєве зростання" аудиторії - як на ТБ, так і в інтернеті - в сезоні-2018, на другий рік управління чемпіонатом компанією Liberty Media.

У звіті сказано, що у 2018-му було зареєстровано 490,2 мільйона унікальних користувачів. Це на 10 відсотків більше, ніж у 2017-му.

Найбільш суттєве зростання спостерігалося в таких країнах, як Індія, Франція, Росія, США і Китай. У Китаї вдалося досягти прогресу завдяки поверненню Ф1 на загальнодоступний канал CCTV.

Найпопулярнішими ТВ-ринками стали Бразилія, Китай і США, хоча гонщиків із цих країн не було в пелотоні Ф1 у 2018-му.

У Бразилії за чемпіонатом стежили 115,2 мільйона унікальних користувачів. У Китаї і в США - 68 мільйонів і 34,2 мільйона відповідно.

Загальна телеаудиторія склала 1,59 мільярда користувачів. Це на три відсотки більше, ніж у 2017-му. У цьому списку, що враховує найбільші 20 світових ринків, лідерство захопили Бразилія, Німеччина і Італія.

Також повідомляється про зростання онлайн-аудиторії, чому приділялося не так багато уваги в епоху правління Берні Екклстоуна.

Загальна кількість уболівальників Ф1 у головних соціальних мережах - Facebook, Twitter, Instagram і YouTube - склала 18,5 мільйона. Це на 53 відсотки більше, ніж у 2017-му.

За рахунок цього Формула 1 продемонструвала найбільший прогрес у соціальних мережах серед усіх видів спорту. Відзначається, що цьому посприяли подкасти Beyond the Grid і постгоночне шоу у Twitter, яке запускали на дев'яти Гран Прі.

Основною метою Liberty Media стало розширення «цифрової» аудиторії. У компанії вважають, що середній вік уболівальника Ф1 - 40 років, що відповідає іншим великим видам спорту.

За даними компанії IPSOS, 61 відсоток нових уболівальників в останні два роки молодший за 35 років, причому молодші за 25 років відразу 36 відсотків. Допомогти залучити нову аудиторію допомогли проекти в кіберспорті, запущені у 2017-му.

Motorsport

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ