Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Французький фахівець консультував львівських даішників: за 30 років у Франції кількість смертей на дорогах скоротилась вчетверо

Вчора, 9 квітня, у Львівському обласному управлінні ДАІ відбулася зустріч особового складу управління зі спеціалістом з реалізації програм безпеки дорожнього руху у Франції Філіпом Пере. У своїй доповіді Філіп Пере зазначив, що досягнути позитивних показників безпеки дорожнього руху можна тільки завдяки комплексу дій державних структур, а також через співпрацю із громадськістю, – повідомила прес-служба Департаменту ДАІ МВС України.

 

“Франції свого часу довелося докладати усіх зусиль, аби покращити ситуацію із аварійністю на дорогах країни. Результати, які доводилося досягати впродовж 20 років, є вражаючими. До прикладу, ще у 1972 році кількість загиблих на дорогах Франції становила 16,5 тисяч осіб, тоді як у 2009 році ця кількість досягнула показника 4,2 тисячі загиблих у ДТП громадян. Що цікаво, то у 1972 році наших громадян не лякала така велика кількість загиблих на дорогах, оскільки вони вважали, що це - проблеми держави. Але після того, як у 1981 році у Франції сталася велика ДТП, під час якої 50 дітей - пасажирів автобусу загинули, громадськість усвідомила, що потрібно таки і їй долучатися до процесу покращення безпеки дорожнього руху. Особливо актуальною ця тема для нас є з огляду на те, що ще кілька років назад Франція мала одні із найгірших показників щодо безпеки дорожнього руху серед інших країн Європи”, - сказав Філіп Пере.

 

Він також наголосив на тому, що для успішної реалізації цього проекту в Україні, найважливіше - сформувати думку громадськості про те, що зміни, які будуть запроваджені, першочергово потрібні для їхньої безпеки. Відтак, усі заходи, які передбачає проект, в Україні будуть реалізовуватися на найнижчому рівні - у регіонах, аби першочергово дати людям зрозуміти, наскільки важливими є проблематика безпеки дорожнього руху на дорогах, а ще - їхня культура поведінки за кермом. “Тому перед тим, аби на державному рівні затверджувати ті чи інші норми для покращення дорожнього руху, слід готувати громадську думку. Своєю чергою, відповідні норми та зміни до законодавства повинно готувати в Україні не лише одне Міністерство - внутрішніх справ, а це повинен бути комплекс дій та рішень різних відомств. До прикладу, ми звернулися до фахівців Міністерства охорони здоров'я організувати лекції у навчальних закладах Франції на тему безпеки дорожнього руху. Також ця пропозиція зацікавила і викладачів, які зі свого боку готували лекції на задану тематику. Далі, якщо 15-річні учні складали іспит з предмету безпеки дорожнього руху, то надалі вони отримували водійські права”, - зауважив Філіп Пере.

 

В Україні за кошти європейської спільноти буде реалізовано інформаційний проект з метою покращення результатів безпеки дорожнього руху. Такий шлях свого часу вже пройшла Франція, і тепер Україні, як потенційному члену Євросоюзу та країні, яка прийматиме Євро-2012, буде передано цей досвід закордонних колег.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ