Слухай онлайн
Економіка

“Галичина” планує збільшити виробництво молочної продукції на 40%

Молочна компанія “Галичина”, яка входить у десятку найбільших виробників цільномолочної продукції України, планує протягом 2006 року збільшити виробництво на 40%. Про це повідомляє генеральний директор ЗАТ “Галичина” Володимир Петрина.
Володимир Петрина зазначив, що „протягом останніх років в Україні спостерігається постійне зростання споживання молочних продуктів”.
„Національні виробники нарощують потужності, натомість ріст транснаціональних молочних компаній зупинився. Споживачі усе частіше зупиняють свій вибір на продукції вітчизняного виробника. Тим самим вони одночасно дбають і про власне здоров‘я, і про здоров‘я української економіки”, - Володимир Петрина.
За даними відділу маркетингу компанії, частка ЗАТ “Галичина” на молочному ринку України становить близько 4%, на ринку Західної України - близько 20 %. За 2005 рік основний виробник ЗАТ “Галичина” Радехівський молокозавод випустив понад 29,5 тисячі тонн продукції, що на 75% більше, ніж у 2004 році.  Зокрема, найбільша частка продукції підприємства припадає на цільномолочну: молоко, кефір, йогурти, сметана, масло, а також нова категорія на ринку молочних продуктів – маслянка.
 ЗАТ “Галичина” – українська молочна компанія, заснована в 1998 році. Основні торгові марки: національні ТМ “Галичина” і ТМ “Чабани” та західноукраїнська ТМ “Молочар”. В планах компанії – до 2007 року продавати продукцію у всіх містах-мільйонерах України.  Дипломи та нагороди: срібна та бронзова медалі «Укрм‘ясомолпром», диплом Х Міжнародної виставки-ярмарку «ПродЕКСПО».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...