Слухай онлайн
Політика

«Гаряча лінія» міського голови за вчорашній день допомогла 18-ти львів’янам

18 звернень надійшло за вчорашній день, 26 липня, на номер „гарячої лінії” міського голови — 297-59-99, — повідомляє прес-служба Львівської міської ради. Більшість проблем належать до комунальної площини. Зокрема, до 28 липня ЛКП „Хуторівка” пообіцяло відремонтувати дах та прочистити дощову каналізацію в будинку на проспекті  Червоної Калини, 53. До 1 серпня ЛКП „Львівський ліхтар” пообіцяло замінити два жолоби в будинку на вул. Антоновича, 10. Завдяки контрольним дзвінкам диспетчерів „гарячої лінії”, електрик ЛКП „Варшавське” заізолював тліючий провід в електрощитку, а ЛКП „Добробут” пообіцяло в найкоротший термін прочистити каналізаційну систему в будинку на вул. Батуринській, 3.
Мешканці будинку на вул. Кос-Анатольського, 4 поскаржились на працівників ЛКП „Старий Сихів”, які не поспішають прочистити каналізацію в підвальному приміщенні. Після дзвінка в згадане ЛКП, каналізацію було прочищено. Мешканці вул. Дністерської 4, 6 поскаржились на те, що після ліквідації пошкодження високовольтного кабеля не у всіх під’їздах є світло. Після дзвінка диспетчерів „гарячої лінії” у ЛКП “Дністер”, причину цього було з’ясовано, а подачу електроенергії відновлено. В іншому випадку ЛКП „Під Зуброю” відремонтувало ліфт у будинку на вул. Драгана, 1. Повідомили в прес-службі Львівської міської ради.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а відтак інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...