Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Гаряча лінія міста» прийняла майже 102 тис. дзвінків від мешканців

Від початку 2018 року, станом на 1 червня, на «Гарячу лінію міста» надійшло приблизно 102 тис. дзвінків та 37 тисяч зареєстрованих звернень. Про це інформує відділ «Гаряча лінія міста».

«Від початку 2018 року, станом на 1 червня, на «Гарячу лінію міста» надійшло приблизно 102 тис дзвінків, а якщо точніше, то це 101 900. Пропущено всього-на-всього 3% дзвінків, тому статистика є дуже хорошою.

Щодо звернень, зареєстрованих за тих п’ять місяців, їх було 37 тисяч. Є складений нами список «Топ-20 категорій питань». Найчастіше зверталися щодо аварійних ситуацій з системою електропостачання у житлових будинках, потім — порушення графіку руху громадського транспорту, далі — відсутність подачі холодної води у житлових будинках, також ще несправність ліфтів. Якщо по кількості, то щодо аварійних ситуацій було 3200 звернень, щодо відсутності подачі холодної води — 1600, а щодо ліфтів — 1500.

Також на «Гарячій лінії міста» з 10 травня запроваджено мобільний додаток, де кожен мешканець може зареєструватися і подати звернення. «Гаряча лінія міста» опрацьовує це звернення, скеровує до виконавця, і тоді сам мешканець може його бачити та відслідковувати, на якому воно етапі. Коли звернення виконане, мешканець бачить, що звернення закрите, і він самостійно може підтвердити виконання. Поки що телефонних дзвінків є більше, ніж звернень із мобільного додатку", — повідомила керівник відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис.

Нагадаємо, що дізнатись про поточний стан планових чи аварійних робіт в місті можна на сторінці 1580.lviv.ua. Водночас «Гаряча лінія міста» за коротким номером 15−80 працює цілодобово, і на неї можна телефонувати також з мобільного (безкоштовно для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл», «Київстар»).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ