1 та 2 січня у цілодобовому режимі працювала «гаряча» телефонна лінія міста – 15-80, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Як повідомив в.о. начальника відділу «Гаряча лінія міста» Андрій Козак, протягом 1 та 2 січня працівники «гарячої» лінії міста зареєстрували 103 звернення мешканців, з яких 90 – щодо нової транспортної схеми.
«1 та 2 січня ми працювали у посиленому режимі. 1 січня «гаряча» лінія міста прийняла 769 дзвінків, 2 січня – 1004 дзвінки. Було зареєстровано 103 звернення мешканців, з яких 90 – про нову транспортну схему. Мешканці залишали свої пропозиції щодо зміни руху тих чи інших маршрутів», - зазначив Андрій Козак.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ