Головний інженер міста Львова Володимир Сколоздра подав міському голові Андрію Садовому пропозиції щодо розробки основних принципів розміщення носіїв зовнішньої реклами у місті.
“Я взагалі не буду виробляти концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Львові. Це не робота головного художника, оскільки для вироблення такої концепції як мінімум потрібно колектив юристів для створення нормативно-правової бази і групу художників і дизайнерів. Я мав зробити вихідні дані для проектування і запропонувати можливого виконавця таких робіт. Що я успішно і зробив. Зокрема, я подавав пропозиції, щодо можливості розробки концепції, в Інститут містопроект, Львівську національну академію мистецтв, Спілку художників України, Спілку дизайнерів України. Проте погодилися розробити концепцію розміщення зовнішньої реклами у Львові тільки Інститут архітектури НУ “Львівська політехніка” спільно з Регіональним відділенням спілки дизайнерів України. Всі чомусь думали, що саме я мав за до десятого числа зробити те, що півроку робила група спеціалістів у розробляючи концепцію розміщення зовнішньої реклами у Києві. До мене весь час дзвонили люди, які займаються рекламним бізнесом. Тому, які саме пропозиції було подано міському голові я не розголошуватиму до офіційного укладення договору з виконавцем робіт,”- повідомив “Гал-info” головний інженер міста Львова Володимир Сколоздра.Згідно з рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради головний інженер міста Львова Володимир Сколоздра мав до 10 червня подати міському голові пропозиції щодо розробки основних принципів розміщення зовнішньої реклами у Львові. Одночасно виконком прийняв рішення з 5 червня призупинити видачу дозволів до затвердження концепції розміщення носіїв зовнішньої реклами у місті.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ