Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Хорошковський пояснив, чому йому довелося продати «Інтер»

Телеканал «Інтер», підтверджуючи інформацію про свій продаж, цитує коментар В.Хорошковського, який подякував співробітникам Групи ІНТЕР за плідну багаторічну працю, результатом якої стали лідерські позиції Групи на ринку українського телебачення.

За підсумками 2012 року телеканал ІНТЕР виборов перше місце за основними аудиторіями 18+ (вся Україна) та 18-54 (50+).

"За умов що склалися, я не маю можливості забезпечувати розвиток Групи і саме ці обставини стали моєю головною мотивацією щодо продажу", - зазначив В.Хорошковський.

УНІАН

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ