Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Хто в Луцьку хазяїн: мерія і ОДА сперечаються через приміську маршрутку

Відновлення курсування приміської маршрутки № 150 у Луцьку викликало гостру дискусію між муніципалітетом та облдержадміністрацією. Про це повідомив власкор Гал-інфо.

За словами представника департаменту інформаційної роботи Луцької міськради Олександра Олішевського, із 2019 року в облцентрі функціонує безготівкова оплата проїзду у міському громадському транспорті. Це зокрема дало змогу контролювати реальні показники пасажиропотоку: кількість платних та пільгових пасажирів, що безпосередньо впливає на формування вартості проїзду.

Водночас у мерії невдоволені, що центральними вулицями продовжують курсувати приміські автобуси та здійснювати висадку-посадку пасажирів на зупинках, які не визначені у їхньому маршруті. Та й оплата проїзду виключно за готівку.

«Такі дії призводять до розбалансування міської мережі громадського транспорту, впливають на економічну складову пасажирських перевезень на міському транспорті, зокрема, на вартість проїзду. Відповідно до законодавства, Луцька міська рада повинна погоджувати кожен приміський маршрут та вказувати, якими вулицями міста можуть рухатися автобуси та де зупинятися. Волинська облдержадміністрація ігнорує такі вимоги, порушуючи таким чином вимоги законодавства», - кажуть у департаменті інформаційної роботи міськради.

У мерії вважають, що приміський маршрут № 150 «Луцьк (АС-1) - с. Підгайці» є новим. На маршруті працюють автобуси з екостандартом Євро 2, замість Євро-5, як вимагають у Луцьку.

«І знову жодних погоджень Луцька міська рада не надавала. Департамент інфраструктури Волинської облдержадміністрації погодив Підгайцівській сільській раді такий новий маршрут. Луцька міська рада заявляє про рішучу незгоду з наявністю на вулицях не екологічного громадського транспорту та діятиме у цьому випадку згідно чинного законодавства», - розповіли Гал-інфо у департаменті інформаційної роботи міськради.

Представник управління транспорту і зв’язку Волинської ОДА Дмитро Горбач пояснив: «Щодо питань транспортного сполучення та громадських перевезень. До нас були неодноразові звернення від мешканців та Підгаєцької ОТГ з проханням знайти перевізника на маршрут №150. Тривалий час знайти перевізника не вдавалось. Вже сьогодні перевізники дуже активно цікавляться цим маршрутом. Від одного з них отримали звернення з проханням укласти тимчасовий договір, і відповідно до чинного законодавства надали дозвіл на обслуговування цього маршруту на три місяці. На наступний конкурс вчергове буде внесено даний маршрут, сподіваємось на цей раз знайти перевізника, який зможе якісно надавати послуги громадського перевезення».

«Звичайно, нас дуже турбують незрозумілі скарги щодо відсутності погодження цього маршруту зі сторони Луцької міської ради. Що важливо, таке погодження не є необхідним, оскільки маршрут не є новоствореним. Погодження вимагається лише для новостворених маршрутів, до речі ми активно працюємо над створенням декількох нових маршрутів, враховуючи звернення мешканців Луцька та прилеглих ОТГ. Також зараз активно працюємо над стратегією впровадження безготівкового розрахунку не тільки на маршруті №150, але і у всій області. Поки вивчаємо пропозиції, шукаємо достойного оператора, вартість 10% від виручки, які забирає оператор Луцька, мені здається дуже дорого. Це може призвести до чергового подорожчання проїзду, а ми цього не хочемо», - додали в ОДА.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ