Соціальна мережа Instagram видалятиме пости з рекламою вейпів, тютюну та зброї.
Про це повідомляє видання The Verge, - передає Громадське.
Крім цього, соцмережа запровадить "особливі обмеження" щодо реклами алкоголю та дієтичних добавок. У цих випадках компанія дозволить творцям контенту обмежувати його перегляд користувачам, які не досягли необхідного віку.
Крім того, компанія Facebook — власник Instagram — має намір запустити сторінку Brand Collabs Manager для інфлюенсерів. Там вони зможуть обмінюватися думками та взаємодіяти з брендами і знаходити потенційних рекламодавців, які відповідають їхній аудиторії.
Раніше розробники соціальної мережі Instagram запустили систему, яка буде застерігати користувачів не підписувати свої фотографії образливими текстами.
Нагадаємо, у компанії Apple заявили, що видалять з Apple Store 181 програму, пов'язану з курінням вейпу, через занепокоєння щодо шкоди, яку спричиняють електронні сигарети.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, у США зафіксовано близько 2551 випадку захворювань легенів, пов’язаних з курінням вейпа. Станом на 4 листопада люди загинули у 24 штатах США і Колумбії, їх вік становив від 17 до 75 років.