Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Після появи воєнізованої охорони виручка в електричках зросла, - ЛЗ

Завдяки запровадженню відеореєстрації та супроводу воєнізованої охорони на популярних маршрутах приміського сполучення Львівської залізниці вдвічі зросла виручка від продажу квитків, повідомили у прес-центрі Львівської залізниці.

Торік з ініціативи ПАТ «Укрзалізниця» у господарстві приміських пасажирських перевезень було запроваджено експеримент, спрямований на збільшення виручки від реалізації квитків та профілактики безквиткового проїзду у приміському залізничному транспорті. У рамках новації провідники приміських поїздів окремих напрямків були споряджені компактними відеореєстраторами, розміщеними на форменому одязі, та обслуговують пасажирів у супроводі стрільців воєнізованої охорони залізниці.

На Львівській магістралі для експерименту обрали напрямки з інтенсивним пасажиропотоком, які обслуговують поїзди №6036/6041 Львів–Тернопіль–Львів та №6011/6012 Львів–Трускавець–Львів. У липні 2017 року львівські залізничники змінили тернопільську «прописку» експерименту, запровадивши його на маршруті поїзда №6092/6091 Львів–Здолбунів–Львів, а з листопада минулого року відеореєстрацію обслуговування пасажирів запровадили в приміських поїздах на маршруті Львів–Сянки–Львів.

За інформацією служби приміських пасажирських перевезень, експериментальне використання відеореєстраторів та супроводу воєнізованої охорони дало позитивні результати. Приміром на маршруті поїзда Львів–Тернопіль–Львів середня виручка від реалізації проїзних документів за добу становила 4,3 тис. грн., що на 50% більше, ніж у звичному режимі. За аналогічних умов роботи наполовину зросла добова виручка від продажу квитків і на маршруті Львів–Трускавець–Львів. На маршруті Львів–Здолбунів–Львів, де відеореєстрацію обслуговування пасажирів у супроводі стрільців воєнізованої охорони було запроваджено з другої декади липня, до кінця 2017 року було реалізовано квитків на загальну суму 930,2 тис. грн. – середня виручка від продажу квитків за добу на цьому маршруті становила 3,6 тис. грн., що приблизно на третину перевищує показники роботи провідників без відеореєстратора та супроводу. Суттєво зросла на всіх цих напрямках і кількість оформлення пільгових (нульових) проїзних документів.

За словами начальника служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» Сергія Перерви, експеримент дав не лише добрі фінансові результати, а й суттєво позначився на роботі провідників та поведінці пасажирів, адже став додатковим стимулом для того, аби залізничники і пасажири виконували свої обов’язки чітко й сумлінно.

Поряд із тим, заяуважили залізничники, як показала практика, використання лише одного з цих «інструментів впливу» суттєво послаблює мотивацію пасажирів справно оплачувати проїзд. Приміром у приміських поїздах на маршруті Львів–Сянки–Львів, де провідники з 10 листопада минулого року працюють із відеореєстраторами, проте без супроводу воєнізованої охорони фінансовий результат не став настільки відчутним.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ