Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Керівник управління транспорту побачив проблему у Facebook і ініціював "чорний список проектантів"

Як повідомив на своїй Facebook-сторінці керівник управління транспорту ЛМР Орест Олеськів, останнім часом, кожне реалізоване у Львові інфраструктурне рішення викликає жвавий інтерес і породжує дискусію. Не виключенням стало встановлення гумових стовпців-делініаторів на перехресті вул. Личаківська - Пасічна.
Фото з Facebook-сторінки керівника УТ

Олеськів зазначає, що для початку, треба згадати, що причиною для розгляду питання перехрестя вулиць Личаківська - Пасічна стало звернення депутата Львівської міської ради Петра Адамика, у грудні 2019р. з пропозицією встановити гумові стовпці-делініатори на цьому перехресті.

Через численні порушення водіїв були скарги мешканців, тому цю пропозицію депутата комісія з безпеки дорожнього руху підтримала 29 січня 2020 р. майже більшістю голосів. Зазвичай делініатори встановлюються для того, щоб унеможливити порушення ПДР, тобто там, де розмітки не вистачає водіям.

Керівник управління транспорту ЛМР, зазначає, що після того, Личаківська районна адміністрація повинна була встановити розділювальні стовпці. Але проектант не врахував габарити необхідні для повороту великих 12-метрових автобусів та іншого габаритного транспорту.

"Побачивши проблему, я з фахівцями негайно виїхав на місце. Спільно прийняли оперативне рішення демонтувати 11 стовпців, що заважали здійснювати поворот великогабаритному транспорту. Решта стовпців, що залишились, повинні виконувати свою функцію і не давати порушувати водіям рядність на перехресті.

Також зі свого боку на наступному КБДР я ініціюю створення чорного списку проектантів, які недобросовісно виконують свою роботу і не аналізують дорожню ситуацію, щоб заборонити їм виконувати будь які проекти для Львова", - зазначає Орест Олеськів.

Він також додав, що більшість стовпців залишаються на місці, демонтовані будуть в резерві для заміни пошкоджених. Демонтаж "зайвих" стовпців нічого не коштував.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ