Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Керівники кризових центрів Львівщини обговорили перспективи покращення організації своєї роботи

Сьогодні, 11 жовтня, під головуванням заступника голови Львівської ОДА Тараса Батенка відбувся “круглий стіл” „Організація роботи кризових центрів (державних, громадських, благодійних організацій, релігійних громад) на території Львівської області”. Представники кризових центрів Львівщини розповіли про труднощі, з  якими стикаються соціальні установи. Організатором проведення „круглого столу” став Центр соціально-психологічної допомоги у Львівській області.
За останні роки у Львівській області відбулися серйозні зрушення у напрямку створення стаціонарних кризових центрів різних форм власності (державних, створених громадськими, благодійними організаціями, релігійними громадами) і сьогодні їхня кількість налічує 11 центрів (4 – державних та 7 - інших форм власності).
Всі вони розраховані на різні категорії соціально незахищеного населення та на різну кількість клієнтів, але те, що одночасно в 11 центрах зможуть перебувати 250 осіб різних категорій - дітей, жінок, сімей, одиноких людей, неповносправних осіб та осіб, які звільнились з місць позбавлення волі, а з денною формою перебування ця цифра зростає до 555 осіб, - говорить про увагу суспільства державних органів влади до соціальних питань в області.
Як розповів під час „круглого столу” Тарас Батенко, на Львівщині вже створено 16 прийомних сімей та три будинки сімейного типу. Спільними зусиллями Львівської облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування та громадськості до кінця року планується створити ще 10-15 прийомних сімей.      
Найбільш болючим наразі є питання терміну перебування клієнтів у критичних центрах, оскільки гостро стоїть питання: що ж робити з тими людьми, що потребують соціального захисту, але не мають для цього необхідних умов.   
Учасники „круглого столу” обговорили питання взаємодії органів державної влади та адміністрацій центрів по скеруванню, розміщенню клієнтів у кризових центрах та їх соціальному супроводу.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ