Керівництво ДАП Львівські авіалінії розпродує літаки
Слухай онлайн
Економіка

Керівництво ДАП «Львівські авіалінії» розпродує літаки

За останній місяць керівництво ДАП «Львівські авіалінії» продало літак АН-12, ще збиралось продати чотири літаки та деяку нерухомість, але не встигло, – стверджує голова координаційної ради ДАП «Львівські авіалінії» Володимир Верес.
«Авіатехніку,  яка простоює, розпродують. Протягом останнього місяця було продано літак АН-12, ще збиралися продати ЯК-42, ІЛ-18 та ІЛ-76, але не встигли, бо підприємством зайнялась перевірка Державного департаменту авіатранспорту України», – сказав у коментарі «Гал-info» Верес.
Винними у розкраданні майна підприємства Верес називає ДП «Міжнародні авіалінії», за якими стоїть компанія «Австрійські авіалінії» та клан Загрев. «Якщо подивитися, хто зараз, замість літаків ДАП «Львівські авіалінії», літає на наших маршрутах, то ви побачите літаки авіакомпанії «Австрійські авіалінії», «ЮТАЕІР» та «Донецькі авіалінії». Вони, по суті, здійснюють наші рейси. Якщо Президент та уряд не змінять ситуації з розкраданням майна ДАП «Львівські авіалінії» та не призначать порядного менеджера та на підприємство не буде вливу інвестицій, то воно «загнеться» і стане сировинним придатком ДП «Міжнародний аеропорт «Львів», яким керує гендиректор Олександр Загрева та члени його сім’ї. Він зацікавлений в тому, щоб ДАП «Львівські авіалінії» занепало», – говорить Володимир Верес.
За його словами, за часів керівництва Загреви літаки первозили контрабанду. «У 1993-2003 роках, до розвалу ДАП «Львівські авіалінії», на ДАП «Львівські авіалінії» та ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» літаки ІЛ-76, що здійснювали вантажні перевезення, провозили контрабандою зброю, ізотопи, сигарети та інші заборонені товари. В 2003 році  Загрева був знятий з посади за наказом Кірпи. Так, ми перевозили контрабанду, але ми відповідаємо лише за переліт, а не за вантаж, який веземо, за те, хто його замовив і хто його має забрати. Був випадок, що затримали наш літак, а пілотів за перевіз контрабанди  посадили в тюрму, але це неправильно – нести за це відповідальність мало керівництво ДАП», – сказав Верес.
Водночас, за словами Володимира Вереса, зараз на підприємстві виникла небезпека польотів. «Аварійно-рятувальна служба має працювати в дві зміни 24 години на добу. Зараз вона нормально не працює – у зміні працює лише 4 людини та робота триває лише 12 годин. Це дуже небезпечно для літаків. Якщо виникне аварійна ситуація, то не буде кому «рятувати ситуацію», – говорить Верес. Крім того, за словами Вереса, прийнято новий графік польотів з нового року, згідно якому скорочено не лише години польотів а і на 50 відсотків скорочено зарплату.     
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...