У відділ «Гаряча лінія міста» протягом 2009 року надійшло 115 725 телефонних звернень від мешканців Львова. Про це повідомили під час звіту про роботу адміністративно-господарського управління ЛМР у п’ятницю, 12 лютого.
Із загальної кількості звернень 17 524 були щодо аварійних ситуацій на інженерних мережах, 9 296 щодо питань житлового господарства,1 137 – питання благоустрою. Загальна кількість аварійних звернень торік зросла на 29% порівняно з 2008 роком, коли було 13 626 звернень.
У перспективі роботи відділу – збільшення кількості диспетчерів та створення на базі відділу потужного саll-центру, обладнаного найновішими зразками програмного забезпечення та засобів зв’язку.
Додамо, що для зручності мешканців міста у 2009 році додатково введено в дію скорочений номер «1580».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ