Слухай онлайн
Економіка

Компанія Carlsberg Ukraine стала фіналістом конкурсу Partnership for Sustainability Award 2021

Компанія Carlsberg Ukraine стала фіналістом конкурсу Partnership for Sustainability Award 2021, організованого Глобальним договором ООН в Україні, за реалізований проєкт спільно з партнером у галузі AB InBev Efes Україна.

Щороку конкурс «Партнерство заради сталого розвитку» проводять у чотирьох номінаціях: «Суспільство», «Планета», «Мир» та «Економічний розвиток». Мета заходу – показати партнерські проєкти, які дотримуються Цілей сталого розвитку ООН і змінюють суспільство на краще. Carlsberg Ukraine нагородили в категорії «Суспільство» за проєкт до Всесвітнього дня відповідального споживання пива (GBRD). Він спрямований на досягнення трьох Цілей зі сталого розвитку ООН: 3 (міцне здоров’я), 12 (відповідальне споживання), 17 (партнерство заради стійкого розвитку). Шостий рік поспіль Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна долучаються до GBRD та разом проводять кампанію щодо відповідального споживання.

Основна проблема, для розв’язання якої була започаткована всесвітня кампанія за відповідальне споживання пива, – це попередження продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Мета компаній – формування культури свідомого та відповідального вживання алкогольної продукції.

«У Carlsberg Ukraine діє програма зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього». Однією із цілей програми (окрім зниження викидів СО2, економії води та безпеки праці) є «НУЛЬ безвідповідального споживання». Ми реалізовуємо цю ціль не тільки під час GBRD. Так, це один із днів, коли весь світ особливо акцентує на розумному ставленні до алкоголю. Але якщо ми прагнемо жити у відповідальному суспільстві, то працювати маємо системно та регулярно. Власне, цим і займається Carlsberg Ukraine. Ми бачимо свою відповідальність у тому, щоб надавати споживачам альтернативу – безалкогольну продукцію. Саме тому ми постійно розширюємо її асортимент, а також намагаємося впливати на формування культури споживання пива. Над цим працюємо не тільки ми, а й вся галузь, поширюючи ідею про те, що насолоджуватися потрібно якістю, а не кількістю», – коментує Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

Інформаційна кампанія Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна у 2021 році включала:

  1. Інтерв’ю на YouTube-каналі журналіста Анатолія Анатоліча «Зе Інтерв’юер», героями якого стали: музикант Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов, шоумен Олександр Пікалов та їхні діти. Цей проєкт – про виховання, ефективний діалог батьків і дітей на чутливі теми, зокрема, на тему споживання алкоголю. Батьки і діти доносять основну думку – алкоголь до 18 – це не трендово, а вкрай ризиковано.
  2. Активні комунікації в соцмережах на тему відповідального споживання та заборону на продаж пива особам до 18 років.
  3. Соціальну кампанію «Скажи НІ». Було розроблено інформаційні банери про заборону продажу алкоголю неповнолітнім та розміщено їх на білбордах у містах України.
  4. Співпраця з ритейлом у 107 магазинах України.

У результаті проєкт охопив понад 730 тисяч людей в усій Україні.

«Головне завдання соціального проєкту «Скажи НІ» — не вчити і не читати моралі як нудний викладач, а легко й невимушено донести великій аудиторії, що споживання алкоголю до 18 років не є способом самоствердження чи підвищення авторитету серед однолітків. Ми пишаємося тим, що ініціатива з року в рік об’єднує зусилля та експертизу партнерів по ринку, нас підтримують зірки й медіа», – коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Це не проєкт однієї компанії, а спільна справа відповідальних та небайдужих. Разом нам вдасться більше – саме це визначено в 17 Цілі зі СР ООН – «Партнерство заради сталого розвитку».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ