Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Компанія „Київстар” презентувала оновлення свого бренду

17 квітня 2006 року представники компанії „Київстар” презентували оновлення бренду, місії, бачення та цінності компанії з якими йде до кожного абонента. Оновлення бренду „Київстар” спеціалісти компанії почали готувати близько року тому, на основі ґрунтовних досліджень, які показали, що переважна більшість українців добре знають зірку „Київстар” і їм подобається цей бренд. Але водночас з’ясувалося, що люди хотіли б бачити символ компанії більш динамічним та сучасним.
Зірка „Київстар”, обрана компанією більше 8 років тому, стала символом першості, яскравості та символом найвищих прагнень компанії. Лише за минулий рік дохід компанії становив 1,2 млрд доларів США.
Основа нового стилю „Київстар” ґрунтується на добре знаних елементах торгового знаку „Київстар”, який дуже позитивно сприймається більшістю українських користувачів мобільного зв’язку. Це емблема у вигляді зірки та експресивних ліній, що її перетинають, а також лого „Київстар”. Для оновленого іміджу компанії була розроблена нова сучасна графічна форма. При цьому торговий знак „Київстар” зберіг всі свої основні ознаки, адже попередній розвиток компанії продемонстрував цілковиту успішність. Нинішнє оновлення „Київстар” символізує вихід на новий рівень, на наступний етап розвитку та демонструє довершеність. В оновленому іміджі збережені зірка, яка стала чіткішою, та лінії, що стали більш динамічними. Колір став світлішим, але водночас він надав більшого об’єму.
„Ребрендінг, репозиціонування, рестайлінг — це шлях, що використовує кожна велика компанія, яка демонструє активний розвиток. Ринок диктує свої закони. І ці закони такі, що без оновлення немає розвитку. Ринок телекомунікацій України ще дуже молодий, але саме зараз він входить у ту фазу, коли відбуваються важливі зміни. Остаточно визначається лідер ринку, відбувається злиття малих брендів, а великі бренди обирають подальші шляхи розвитку,” — розповів під час прес-конференції президент компанії „Київстар” Ігор Литовченко.
„Сьогодні „Київстар” перебуває на стадії активної трансформації, що обумовлено об’єктивним розвитком ринку. Ми робимо це для зміцнення нашого лідерства. Це новий етап розвитку компанії, коли потрібно рухатися далі, але вже у новій якості. Зовнішні зміни відображають зміни внутрішні. Оновлюється місія, з якою компанія веде свій бізнес, бачення сьогодення та перспектив, оновлюються цінності, якими ми керуємося, пропонуючи людям свої продукти мобільного зв’язку. Зовнішній вигляд і філософія компанії „Київстар” завжди відповідали і будуть відповідати сучасним реаліям життя України та українців і майбутнім перспективам розвитку нашої країни”, — додав він. 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ