Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

«Концерн Хлібпром» спільно з мережею автозаправних станцій «ОККО» реалізовує проект ТМ «Наминайко»

«Концерн Хлібпром» спільно з мережею автозаправних станцій «ОККО» («Концерн Галнафтогаз») реалізовує проект ТМ «Наминайко» по випічці швидкозаморожених напівфабрикатів в тому числі з слоїстого тіста. Асортиментна лінійка ТМ налічує понад 20 позицій та включає булочки й слойки (з м’ясом, овочами, сиром, грибами, сосисками, конфітюром, шоколадом), піцу, круасани. Про це повідомили в прес-службі ВАТ „Концерн Хлібпром”.
Точками випікання ТМ «Наминайко» вже обладнано 8 АЗС мережі «ОККО» у Львівській та Вінницькій областях. Планується, що до кінця року брендованими точками будуть обладнані АЗС у Київській, Закарпатській, Тернопільській, Рівненській, Івано-франківській, Харківській та Кіровоградській областях.

«Ми вважаємо цей проект дуже перспективним, – говорить Ростислав Стасів, керівник відділу маркетингу «Концерну Галнафтогаз», – до кінця 2007 року ми плануємо запустити на наших АЗС понад 80 таких точок випікання з міні-кафе. Якщо на існуючих АЗС «ОККО» ми підлаштовуємося до інтер’єру, то свої нові АЗС ми проектуємо вже з урахуванням місця для точок ТМ «Наминайко» та міні-кафе». Поряд з точкою випікання на АЗС «ОККО» розміщені вітрини з підігрівом, стійка із стільцями та кавомат. Випічка готової продукції ТМ «Наминайко» займає від 12 до 20 хв. На сьогодні в мережі АЗС «ОККО» у Львівській  області вже реалізовується хлібобулочна продукція ВАТ «Концерн Хлібпром».
ВАТ "Концерн Хлібпром" входить до холдингу "Універсальна інвестиційна група". Концерн є одним з найбільших національних виробників хліба і об'єднує 14 хлібозаводів та 2 хлібокомбінати з Вінницької, Львівської, Івано-Франківської, Рівненської та Черкаської областей. Компанія займає близько 4,7% національного ринку хлібопродуктів.
Діяльність “Концерн Хлібпром” становить завершений інтегрований цикл – від вирощування основної сировини для виробництва до реалізації готових виробів кінцевим споживачам через власну роздрібну мережу. Роздрібна мережа “Концерну Хлібпром” у регіонах налічує 90 магазинів. На її основі Компанія розвиває фірмову мережу продовольчих магазинів формату «convenient store» (“магазин по сусідству”) торгової марки «Хлібна хата».

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ