«Концерн Хлібпром» спільно з мережею автозаправних станцій «ОККО» («Концерн Галнафтогаз») реалізовує проект ТМ «Наминайко» по випічці швидкозаморожених напівфабрикатів в тому числі з слоїстого тіста. Асортиментна лінійка ТМ налічує понад 20 позицій та включає булочки й слойки (з м’ясом, овочами, сиром, грибами, сосисками, конфітюром, шоколадом), піцу, круасани. Про це повідомили в прес-службі ВАТ „Концерн Хлібпром”.
Точками випікання ТМ «Наминайко» вже обладнано 8 АЗС мережі «ОККО» у Львівській та Вінницькій областях. Планується, що до кінця року брендованими точками будуть обладнані АЗС у Київській, Закарпатській, Тернопільській, Рівненській, Івано-франківській, Харківській та Кіровоградській областях.
«Ми вважаємо цей проект дуже перспективним, – говорить Ростислав Стасів, керівник відділу маркетингу «Концерну Галнафтогаз», – до кінця 2007 року ми плануємо запустити на наших АЗС понад 80 таких точок випікання з міні-кафе. Якщо на існуючих АЗС «ОККО» ми підлаштовуємося до інтер’єру, то свої нові АЗС ми проектуємо вже з урахуванням місця для точок ТМ «Наминайко» та міні-кафе». Поряд з точкою випікання на АЗС «ОККО» розміщені вітрини з підігрівом, стійка із стільцями та кавомат. Випічка готової продукції ТМ «Наминайко» займає від 12 до 20 хв. На сьогодні в мережі АЗС «ОККО» у Львівській області вже реалізовується хлібобулочна продукція ВАТ «Концерн Хлібпром».
ВАТ "Концерн Хлібпром" входить до холдингу "Універсальна інвестиційна група". Концерн є одним з найбільших національних виробників хліба і об'єднує 14 хлібозаводів та 2 хлібокомбінати з Вінницької, Львівської, Івано-Франківської, Рівненської та Черкаської областей. Компанія займає близько 4,7% національного ринку хлібопродуктів.
Діяльність “Концерн Хлібпром” становить завершений інтегрований цикл – від вирощування основної сировини для виробництва до реалізації готових виробів кінцевим споживачам через власну роздрібну мережу. Роздрібна мережа “Концерну Хлібпром” у регіонах налічує 90 магазинів. На її основі Компанія розвиває фірмову мережу продовольчих магазинів формату «convenient store» (“магазин по сусідству”) торгової марки «Хлібна хата».