Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Концесійна дорога швидко побудована не буде – Тарас Федак

Концесійну автомобільну дорогу “Львів-Краковець” швидко не побудують. Так вважає заступник голови ЛОДА Тарас Федак. «Якщо говорити про фінансування по дорогах взагалі, то на 2007 рік передбачається фінансування в два рази більше, ніж в 2006 році, – це близько 250 млн грн. Якщо говорити про концесійну автомобільну дорогу “Львів-Краковець”, то є концесіонер і є інвестор, які працюють, і від них залежить, коли дорога буде побудована. Як вони працюють – інша справа, там давно не витримані ті терміни, які планувалися спочатку. На мою думку, цей проект є довготерміновий, і його швидкої реалізації годі очікувати, тому що це перший проект будівництва концесійної дороги в Україні, до того ж закон про концесію потрібно реформувати”, - зазначає він.
За словами Федака, представники ЛОДА проводили зустрічі з інвесторами, і одна з таких зустрічей має відбутися незабаром, проте, на думку Федака, пришвидшенню будівництва концесійної дороги це не зарадить.
Нагадаємо, що будівництво першої в Україні концесійної автомобільної дороги “Львів-Краковець” розпочалося в серпні 2004 року. Контракт на її будівництво був підписаний 22 липня з Консорціумом “Трансмагістраль” (Україна) та фірмою NECSO Entrecanales Cubiertas S.A. (Іспанія) у Києві.
На будівництві планувалося задіяти 10 тисяч українських робітників, загальна вартість проекту становить 1 мільярд 634 мільйони 825 тисяч гривень (60% з яких фінансує фірма NECSO, 40% - “Укравтодор”). Протяжність концесійної дороги 82,5 кілометри. За умовами концесії її термін становитиме – 49 років, а на 50-й компанія повинна провести капітальний ремонт дороги та передати її у державну власність. Протокол про будівництво концесійної дороги був підписаний ще у жовтні 2003 року під час проведення у Львові ІІІ Міжнародного економічного форуму.       
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ