Як повідомили Гал-інфо у прес-службі ЛМР, тривають роботи з капітального ремонту вул. Шевченка. Роботи відбуваються на ділянці від вул. Залізничної до вул. Левандівської і передбачають організацію кільцевого руху вулицями Шевченка, Левандівською та Залізничною.
Станом на сьогодні, завершено усі роботи із заміни інженерних мереж та прокладання трамвайної колії. Зараз підрядник стелить асфальт та бруківку. Усі роботи будуть завершені в першій декаді серпня, після чого кільце буде відкрито для проїзду транспорту.
ʺМи планували завершити роботи в перших числах серпня. Думаю, плюс-мінус тиждень і роботи будуть виконані. Я б хотів, щоб здали все в комплексі, бо можна відкрити проїзд, а тоді доробляти частину по хідниках, однак краще зробити все, а тоді запустити транспорт.
Будуть хороші велодоріжки, хідники, тут вже хочеться ходити. Ми також знайшли дуже мудре рішення для розташування автостанції - тут, посеред квазікільця, буде автостанція, яка забезпечуватиме яворівський напрям. Пріоритет на вулиці Шевченка, звичайно, буде для громадського транспорту — забезпечимо набагато швидший проїзд для трамваїв та автобусів. Легковий транспорт тут також дуже якісно почуватиметься, бо звідси буде виїзд на вулиці Залізничну та Левандівку.
Щодо робіт у мене зауважень нема. Навіть хочу відзначити, що компанія взяла до уваги зауваження, які ми мали щодо ознакування, і навіть мостики зробила красиві. Усе продумано й інтелігентно. Молодці. Мешканці, які тут живуть, будуть задоволені. А коли вже повністю відкриємо вулицю Шевченка, це буде такий собі новий стандарт якості виконання робітʺ, — зазначив мер Львова Андрій Садовий.
Як повідомила директорка ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ Оксана Єстеферова, підрядник — ТзОВ ʺОнурʺ — практично завершив замощення колії мозаїкою. Між коліями будуть асфальтовані автомобільні смуги. Саме це залишилося доробити, а також хідники, і нанести останній шар асфальтування по кільцю.
За інформацією ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ, станом на сьогодні, на об'єкті виконано такі роботи:
- Демонтовано контактний провід трамвая — 904 м/п.
- Демонтовано трамвайні колії - 705 м/п.
- Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг на вул. Проектованій — 1050 м2.
- Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг по вул. Левандівській — 1760 м2.
- Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під дорожній одяг по вул. Залізничній — 1480 м2.
- Прокладено каналізаційний колектор Ø 1000 мм — 418 м (100%)
- Прокладено каналізаційний колектор Ø 600мм — 257 кв м (100%)
- Прокладено дощовий каналізаційний колектор Ø300мм — 120 м. (70%).
- Змонтовано — 17 каналізаційних камер.
- Влаштовано — 13 водяних колодязів.
- Змонтовано — 14 дощоприймальні колодязі.
- Прокладено водопровід Ø 630 мм — 551 м (98%)
- Прокладено водопровід Ø 560 мм — 192 м (88%)
- Прокладено водопровід Ø 400 мм — 102 м (80%)
- Прокладено водопровід Ø 315 мм — 20 м (74%)
- Прокладено водопровід Ø 160 мм — 486 м (75%)
- Прокладено водопровід Ø 110 мм — 20 м (27%)
- Прокладено водопровід Ø 63мм — 70 (66%)
- Прокладено водопровід Ø 32 мм — 130 м (110%)
- Виконана розробка корита по вул. Шевченка — 6835 кв м
- Влаштовано дренаж дороги труби Ø160 — 699 м (100%)
- Влаштовано вирівнюючий шар покриття дороги із асфальтобетону, товщиною 10см — 4900 м2 (59%).
- Влаштовано середній шар із асфальтобетону товщиною 6 см — 4900 м2 (59%)
- Змонтовано бортовий камінь — 767 м (48%).
- Влаштовано піщану основу під дорожній одяг по вул. Шевченка — 6800 м2(95%)
- Влаштовано щебеневу основу під дорожній одяг по вул. Шевченка — 5500 м2 (86%).
- Виконана розробка корита та влаштовано піщано-щебенева основа під тротуар і велодоріжку 3600 м2.
- Змонтовано поребрик під тротуар і велодоріжку — 3050 м (74%).
- Укладено тротуарну плитку — 2810 м (75%)
- Змонтовано плити ПКП трамвайних колій — 1506 м2 (100%)
- Влаштування бетонної основи під проїжджу частину — 1863 м2
Монтаж трамвайної колії - 628 м (98%)
ʺОблаштування квазікільця — це розв’язка, яка дозволить пришвидшити перетин перехрестя вул. Левандівська — вул. Шевченка, адже до реконструкції це був один цз найпроблемніших вузлів. Зараз навколо невеликого кварталу буде кільцевий рух.
Передбачено, що по вул. Шевченка громадський транспорт їхатиме прямо, без затримок, не оминаючи кільце. Проектант також передбачив контрсмугу на вул. Левандівській, щоб прискорити рух громадського транспорту, який курсуватиме на вул. Шевченка, і завести його на зупинку, яка буде в центрі квазікільця.
Загалом все робиться згідно з діючими стандартами — це широкі хідники, велодоріжки, озеленення, пріоритет для громадського транспорту і прискорення автомобільного руху. А це суттєво покращить ситуацію на перехрестіʺ, — наголосив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.
Нагадаємо, проектно-кошторисна документація ремонту вул. Шевченка розроблена 2019 року проектною організацією ТзОВ ʺТрамдорпроектʺ на замовлення ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ.
Проектом передбачено повне розбирання дорожнього одягу і тротуарів вулиць Шевченка та Залізничної в межах, необхідних для виконання будівельних робіт та реконструкції, розбирання асфальтобетонного покриття по вул. Левандівській, реконструкція всіх інженерних мереж, демонтаж існуючих трамвайних колій в межах проектування, демонтаж існуючого дорожнього одягу з покриттям із мозаїки і бруківки, влаштування нових трамвайних колій, влаштування проїзних частин; тротуарів; велосипедних доріжок; технічних тротуарів, дорожньої розмітки; світлофорних об'єктів, влаштування контактної мережі трамваю, зовнішнього вуличного освітлення, благоустрій вуличного простору, проектом передбачається заходи для маломобільних груп населення.
Вартість виконання робіт згідно з договором між ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ та ТзОВ ʺОнур Конструкціон Інтернешнлʺ, становить — 89,6 млн грн.