Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Луцька мерія через маршрутки судитиметься з Волинською ОДА

Луцька міськрада планує звернутися до суду із позовом до Волинської ОДА щодо скасування результатів конкурсів на приміські маршрути. Про це повідомив власкор Гал-інфо.

За даними управління інформаційної роботи міськради, департамент інфраструктури Волинської ОДА, формуючи свої маршрути, які розпочинаються з обласного центру, жодного разу не узгоджував, а це в свою чергу вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт».

«Приміські маршрути організовуються з пробігом 90% по території Луцької міської територіальної громади без вивчення потреби в цих перевезеннях та нехтуванням запроваджених на цій території Правил користування громадським транспортом, а саме: запровадженою автоматизованою системою обліку оплати проїзду, встановленим порядком її функціонування, а також видами, формами носіїв, порядком обігу та реєстрації проїзних документів, що є прямим втручанням та спотворенням економічної конкуренції між перевізниками», - стверджують у муніципалітеті.

Начальник відділу транспорту Віктор Главічка каже, що на цей час найбільш проблемним є функціонування автобусного маршруту № 30, оскільки всупереч вимог Меморандуму про співпрацю між Волинською ОДА та муніципалітетом шлях автобусного маршруту № 251 «Підгайці — Забороль» департаментом інфраструктури облдержадміністрації не змінено і не приведено до вимог рішення міської ради та чинного законодавства. 

Луцький мер Ігор Поліщук доручив юридичному департаменту підготувати позовні заяви щодо скасування результатів конкурсів на приміські маршрути, які організовані з порушенням вимог Закону України «Про автомобільний транспорт».

Нагадаємо, це не вперше міськрада і ОДА конфліктують щодо приміських маршрутів. Раніше «яблуком» розбрату став маршрут № 150. 

Хто в Луцьку хазяїн: мерія і ОДА сперечаються через приміську маршрутку

Тоді представник управління транспорту і зв’язку Волинської ОДА Дмитро Горбач пояснював Гал-інфо: «Звичайно, нас дуже турбують незрозумілі скарги щодо відсутності погодження цього маршруту зі сторони Луцької міської ради. Що важливо, таке погодження не є необхідним, оскільки маршрут не є новоствореним. Погодження вимагається лише для новостворених маршрутів, до речі ми активно працюємо над створенням декількох нових маршрутів, враховуючи звернення мешканців Луцька та прилеглих ОТГ. Також зараз активно працюємо над стратегією впровадження безготівкового розрахунку не тільки на маршруті №150, але і у всій області. Поки вивчаємо пропозиції, шукаємо достойного оператора, вартість 10% від виручки, які забирає оператор Луцька, мені здається дуже дорого. Це може призвести до чергового подорожчання проїзду, а ми цього не хочемо».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ