Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Львів можна розширювати в напрямку аеропорту, села Зубра та вулиць Зеленої, Стрийської

Львів можна розширювати в напрямку аеропорту, села Зубра та вулиць Зеленої, Стрийської. Про це в коментарі  «Гал-info»  сказав колишній архітектор Львова Роман Мих, який обіймав цю посаду з 1967-1988 роках та 1994-1996 роках, відповідаючи на запитання, в яких напрямках можна розширювати межі Львова. 
«Львів відноситься до найбільш щільно забудованих міст України та Європи, тому  територіальний розвиток Львова і меж міста - найважливіші містобудівні проблеми. Ці проблеми повинні вирішуватися шляхом коригуванням генерального плану міста», - сказав він.
  За словами Романа Миха, місто має певні обмеження: з південного заходу розміщений аеропорт,  який не дає розвинути місто в цьому напрямку, в північному напрямку знаходиться Брюховицький ліс, Брюховичі, де розташована зона відпочинку. Якщо розширювати межі за Брюховичами, то відразу виникає проблема з комунікаціями, транспортним зв’язком. У північному-східному напрямку Львова знаходиться промислова зона Дубляни, що також викликає проблеми… Схід – Винниківський лісовий масив, який обмежує перспективи розвитку. Для розвитку меж Львова залишається південний напрямок – райони села Зубра, вулиць Зеленої,  Стрийської, а далі за кільцеву дорогу.
Як додає Роман Мих, в попередніх генеральних планах передбачалось, що аеропорт буде виноситися за межі міста. Якщо був винесений аеропорт, тоді звільнилася велика земельна ділянка в напрямку до кільцевої дороги та кінець вулиці Городоцької, де є великі територіальні резерви. Проте міські та обласні організації дуже мало роблять в цьому напрямку, навіть є ідеї розвитку аеропорту, продовження злітної смуги. Якщо цей проект буде виконано – то можна забути про розширення території в цьому напрямку.
Проблема територіального розвитку Львова пов’язана також з прилеглими населеними пунктами та районними адміністраціями, які не хочуть віддавати землю. Область має вирішувати цю проблему шляхом взаємодії консультацій, взаємних поступок вирішення проблем, пов’язаних з облаштуванням цих територій, забезпеченні в транспорті, інженерними мережами – зауважує Роман Мих.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ