Слухай онлайн
Політика

Львів потребує реклами українською мовою – Андрій Микуш

«У Львові проводиться спецоперація по залученню і переконанню галичан, що російськомовна і взагалі проросійська зовнішня реклама на щитах є абсолютно нормальною», – повідомив на засіданні комісії з контролю за дотриманням законодавства у сфері функціонування української мови депутат Львівської обласної ради Андрій Микуш.
 За його словами, про таку спецоперацію яскраво свідчать рекламні щити «Сфокусируйся», реклама журналу «Здоровье», а також реклама мережі мобільних салонів «Евросеть». «Невже не можна, щоб жителі Львова отримували рекламу журналу українською мовою і щоб мобільні салони російської торгової марки зареєструвались на території України під назвою „Євромережа”?” – зазначає Андрій Микуш.
 Депутат ЛОР також наводить приклади реклами на біг-бордах «Спецоперація. Розшукується власник бізнесу». «Це реклама журналу «Деловой», де на титульній сторінці зображений Ренат Ахметов. Ця реклама розрахована на лохів. Я говорив на сесії, що над змістом цієї реклами потрібно задуматись усім власникам приватного бізнесу у Львові. Хто дозволяє цю рекламу? Потрібно не надавати дозволи на розміщення такої реклами у нашому місті. Громадськість міста потребує грамотної реклами хоча б з точки зору української мови», – зазначив Андрій Микуш.
 Рекламу журналу «Фокус» вивішувала РА «Зірка ЛТД». Присутній на зустрічі менеджер компанії Юрій Главко зазначив, що «реклама перевірялась інспекцією благоустрою Львівської міської ради і був отриманий дозвіл на її розповсюдження. Цей дозвіл був наданий представником цього відділу Василем Скрипічайком. Від нас нічого не залежить у вивішенні зовнішньої реклами, ми лише є виконавцями. Компанія-замовник надає документи на право вивіски реклами, і ми здаємо в оренду біг-борди», – зазначив Юрій Главко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...