Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів презентуватимуть на Міжнародній туристичній виставці у Берліні

З 7 до 11 березня Львів - як центр туристичної індустрії - представлятимуть на Міжнародній туристичній виставці ITB Berlin - Internationale Tourismus-Börse Berlin (Берлін, Німеччина). Початок заходів о 10.00 год. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Як повідомили організатори виставки, дні з 7 до 11 березня призначені лише для фахових відвідувачів, проте, 10 та 11 березня двері виставки відкриють для приватних відвідувачів.

«Наше місто буде представлено на загальноукраїнському стенді, де окрім Львова будуть також презентувати всі приймаючі Євро-2012 міста (Харків, Донецьк та Київ), а також Одеса і два регіони – Крим та Буковина (Хотин, Чернівці та Кам’янець-Подільський). На стенді ми будемо представляти туристичну індустрію Львова – готелі, туроператорів, рестораторів та інше», - розповідає директор «Центру розвитку туризму» Надія Радіоненко.

Також у рамках виставки у Берліні 7 березня відбудеться вечір галицької кухні, а 8 березня – вечір галицьких солодощів і кави.

Крім того, на виставці буде презентація каталогу продуктів основних туристичних фірм Львова, який включатиме такі розділи, як: «Історія та архітектура», «Кава та шоколад», «Пиво», «Смаколики», «Духовний Львів», «Фестивалі», «Події» та «Бізнес та туризм». Також на цій виставці розповсюджуватиметься інформаційний довідник для вболівальників, які приїдуть до Львова.

Довідка.

ITB Berlin є міжнародним медіа-заходом. У 2011 році найбільшу в світі виставку туристичної індустрії відвідали понад 7200 журналістів, 1800 з яких прибули з закордону. 180000 відвідувачів, у тому числі 111000 фахових відвідувачів, 11000 експонентів з більш ніж 180 країн, а також найбільший у світі конгрес для туристичної індустрії перетворюють ITB Berlin на провідну платформу B2B для світової індустрії туризму. Тут присутні всі етапи створення вартості туристичного продукту: туроператори, представники систем бронювання, цільові напрями, авіакомпанії, готелі, а також компанії з оренди автомобілів і безліч цікавих, які готуються до своєї наступної відпустки. Для експонентів, ITB Berlin є першокласною платформою продажів, але це і прекрасна можливість для формування іміджу. Грошовий оборот ITB становить близько 5 млрд. євро із ступенем задоволення експонента 92%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ