Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів вступив до міжнародної туристичної організації Euroean Cities Marketing

З метою представництва і захисту інтересів туристичної індустрії Львова на міжнародному рівні, визначення тенденцій і шляхів розвитку туризму, сприяння об’єднанню і координації зусиль всіх секторів і компаній туристичної індустрії, розробки єдиних норм і стандартів туристичного обслуговування сесія Львівської міської ради ухвалила рішення про вступ Львова до міжнародної туристичної організації Euroean Cities Marketing. Щорічний членський внесок для Львова становитиме 2 200 євро.

 

Вступ у цю туристичну організацію забезпечить Львову взаємовигідну співпрацю між представниками всіх сегментів туристичної сфери міста ( туристичним фірмам, готелям, музеям, галереям тощо) та містами-членами цієї організації. Зокрема, це можливість ознайомлення з туристичними продуктами різних міст, визначення попиту на туристичні послуги, встановлення ділових контактів, підписання договорів з міжнародними туристичними організаціями, обмін інформацією.

 

Пріоритетом для членства є ефективна реклама міста і просування туристичного продукту Львова на нові ринки, розвиток туристичної індустрії та економічного зростання.

 

Довідка.

 

У міжнародну туристичну організацію Euroean Cities Marketing входить 132 міста з 32 країн Європи. Завданням організації є збільшення потоку туристів через ефективний маркетинг міста.

 

Euroean Cities Marketing систематично проводить навчання, зустрічі та конференції для своїх учасників, організовує туристичні виставки та участь у міжнародних форумах.

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ