ЛКП "Львівавтодор", після проведеного фахівцями моделювання, на вул. Шевченка - Левандівська запропонувало розв’язку, яка передбачає низку змін.
Зокрема, ЛКП "Львівавтодор пропонує:
- продовження вул. Залізничної до вул. Шевченка;
- створення нового проїзду між Левандівською та Залізничною;
- влаштування квазі-кільця із світлофорним регулюванням на вулицях Шевченка – Левандівській – Залізничній;
- облаштування безпечної пішохідної інфраструктури доступної для маломобільних груп населення та велоінфраструктури.
Така реконструкція відкриває можливість об’їзду центру при русі з Левандівки, та спрощує об’їзд центру через вулицю Єрошенка, що є фактично виконанням рішень Генерального плану. Також цей проект забезпечить пріоритет та відсутність корків для громадського транспорту в напрямку від Рясне до центру, а також усуне затримку трамвая при русі в напрямку від центру автомобілями, що чекають на поворот на Левандівську.
Створення такої розв'язки є дуже важливим, оскільки вулиця Шевченка є однією головних магістральних вулиць Львова та однією з семи які сполучають об’їздну дорогу з центром міста. Ця вулиця є одним з двох шляхів в центр міста для мешканців Левандівки, Рясного та північно-західних районів області незалежно чи ви їдете в громадському транспорті, в авто, велосипедом чи йдете пішки. Через цю вулицю щодоби проходить близько 16 тис. транспортних засобів що перевозять 32 тис. пасажирів громадського транспорту та 22 тис. водіїв і пасажирів авто в обох напрямках.
Ті, хто користується вулицею Шевченка чи живе на ній відчувають постійний дискомфорт від заторів, поганого стану покриття, простоїв громадського транспорту, відсутності умов для проїзду велосипедом, транспортний шум і загазованість. Все це є ознаки того, що вулиця більше не виконує покладених на неї функцій. Наразі з точки зору ДТП, швидкість руху є малою, відтак практично немає ДТП з серйозними наслідками. Проте якщо просто зробити покриття рівним - затори залишаться, а не в години пік авто почнуть їхати з високою швидкістю, що додасть проблему небезпеки руху.
Найбільша концентрація транспорту спостерігається саме на перехресті вулиць Шевченка та Левандівської. Пікові потоки транспорту вже давно перевищують пропускну здатність цього вузла. Як наслідок – часті затори, вплив яких поширюється фактично на усю вулицю створюючи незручності для користувачів громадського і приватного транспорту, створюють дискомфорт для пішоходів та велосипедистів. До цього додається вкрай незадовільний стан покриття проїзної частини та тротуарів вулиці, відсутність велоінфраструктури. Складність лівих поворотів на перехресті стимулює частину користувачів їхати через центр а не в об'їзд, збільшуючи транспортне навантаження центральної частини міста.