Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Львівелектротранс» планує запровадити електронні проїздні картки

За рахунок коштів кредиту Європейського банку реконструкції і розвитку ЛКП «Львівелектротранс» планує запровадити електронні картки для проїзду у електротранспорті, які можна буде поповнювати так, як вигідно пасажиру, – повідомила прес-служба Львівської міської ради.
-

 

«За кордоном разовими талонами користуються зазвичай тільки гості міста. Але у нас ще дуже заадміністрована система упорядкування вартості проїзду, що ускладнює роботу у цьому напрямку. До того ж, використовуємо наразі картки на паперових носіях. Це теж не дуже вигідно, бо, надрукувавши певну їх кількість, при неповній реалізації доводиться картки списувати та знищувати», – говорить заступник директора з економіки ЛКП «Львівелектротранс»  Світлана Маркова.

 

Запровадження карток різної тривалості – місячних, квартальних, піврічних, на вихідні чи на робочі дні,  вигідне для будь-яких категорій пасажирів, і це звичайна європейська практика. Останні роки така ідея обговорювалася в «Львівелектротранс» не раз. Адже добре, коли пасажир може придбати вид картки, який йому найбільше підходить, і отримати при цьому знижку на проїзд.

 

«Сьогодні у Києві пропонують пасажирам купувати не тільки місячні і квартальні картки, а й річні. Це якраз той напрям, у якому потрібно рухатися, – продовжує тему Світлана Маркова. – Пасажир сам визначає, чи вигідно йому купувати місячну проїзну картку, чи ні. У зв’язку з підняттям у минулому році тарифів на проїзд в електротранспорті, відповідно, зросла і їх вартість. Хоча, якщо порахувати кількість проїздів на одну картку, ми не дотримуємося рекомендованих 120, а закладаємо нижчу ціну. Тому пасажирам мало б бути вигідно ними користуватися. Проте, електротранспортом зазвичай їздять малозахищені верстви населення, яким цю суму викласти відразу важко. Однак, як не парадоксально, купуючи одноразові талони, пасажири зазвичай витрачають більше, ніж вартість однієї місячної картки. Я раджу пасажирам порахувати свої місячні витрати на проїзд в електротранспорті і визначитися, яким видом проїзного документа їм вигідніше користуватися».

 

А зараз попит на місячні картки для проїзду в електротранспорті продовжує знижуватися. У першому півріччі 2009 року було продано карток у три рази менше, ніж за відповідний період минулого року. Менше стали користуватися цим видом проїзного документа учні, студенти, інші категорії пасажирів. Обмежили користування місячними картками і підприємства та організації, які завжди були і залишаються лідерами у їх придбанні.

 

Щодо гуртового продажу карток - це можуть бути сумні наслідки фінансово-економічної кризи. А у роздрібі, швидше за все, така тенденція пов’язана із необізнаністю пасажирів щодо вартості місячних карток. Іншу незручність, а саме доступність у роздрібній торгівлі місячних проїзних карток для проїзду електротранспортом, вже ліквідовано, адже тепер їх можна придбати у тих самих кіосках, які реалізовують разові талони та в управлінні ЛКП «Львівелектротранс» за адресою вул. Сахарова, 2.

 

Довідка

 

Вартість місячних проїзних карток для населення: учнівські – трамвай-тролейбус – 30,00 грн, трамвай (або тролейбус) – 20,00 грн; студентські – Трамвай-тролейбус – 35,00 грн, трамвай (або тролейбус) – 25,00 грн; для загального користування – трамвай-тролейбус – 70,00 грн, трамвай (або тролейбус) – 50,00 грн.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ