Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Львівська компанія Kormotech відкрила виробництво в Литві

Як повідомили 16 липня Гал-інфо у прес-службі ЛМР, український виробник харчування для домашніх тварин — львівська компанія Kormotech — запускає перше власне виробництво в Європі. Завод з виготовлення вологих кормів для котів і собак запрацював у литовському місті Кедайняй.
Фото ЛМР

Новий об'єкт компанія збудувала впродовж одного року. Загальна сума інвестицій становить 15 мільйонів євро. Частину коштів Kormotech отримав від Європейського банку реконструкції та розвитку.

ʺМи і надалі нарощуватимемо присутність нашої продукції на ринках Європи та Америки. До 2023 року плануємо увійти до топ-50 світових виробників корму. Для цього нам потрібно збільшити оборот компанії втричі. Будівництво заводу саме в Литві було стратегічним рішенням. Таке розміщення надає нам конкурентну перевагу в швидкості доставки продуктів до нордичних країн та СШАʺ, — зазначає CEO Kormotech Ростислав Вовк.

У Литві Kormotech заснував однойменне підприємство та збудував завод у промисловому центрі республіки — місті Кедайняй. Територія міста входить до вільної економічної зони. Так, компанія отримала податкові пільги на 10 років для ведення бізнесу.

90% усіх процесів на виробництві автоматизовано. Частину завдань виконують роботи, аналогічні до тих, що збирають машини. Потужність заводу забезпечує 20 000 тонн вологого харчування на рік.

ʺДля повноцінного функціонування в Литві нам потрібно лише 60 працівників. Навчати литовських колег будуть наші фахівці з України. Це новий крок у подальшій експансії на світовому ринкуʺ, — додає Ростислав Вовк.

Нагадаємо, Kormotech експортує продукцію до 32 країн світу, зокрема у США, Великобританію, Норвегію, Німеччину, Францію, Фінляндію, Чилі тощо. Потужності підприємства — це три високотехнологічні заводи з виготовлення кормів, два з яких — на Львівщині. Компанія виготовляє продукцію під власними брендами ʺOptimealʺ, ʺКЛУБ 4 ЛАПИʺ, ʺМяу!ʺ, ʺГав!ʺ та ʺMasterʺ, а також за напрямом private label для брендів торгових мереж. Вона є лідером українського ринку за обсягом реалізації та посідає 61 сходинку у світовому рейтингу ʺTop companiesʺ від американського видання Petfood Industry

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ