Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівська міська рада зволікає із наведенням ладу на 11 маршруті, - ГО «Львівтрансзахист»

Мешканці мікрорайону Рясне-2 та багато львів’ян постійно скаржаться на роботу перевізника, який забезпечує перевезення пасажирів на маршруті № 11. Про це повідомила прес-служба ГО «Львівтрансзахист» із посиланням на голову цієї громадської організації Ірину Супрун.

«До нашої громадської організації регулярно надходять скарги на неналежне курсування ав тобусів 11 міського маршруту. Мешканці Львова та мікрорайону Рясне-2 розповідають, що автобуси не працюють на лінії у ранковий та вечі час, не дотримуються графіків руху, а часто взагалі не виїжджають на лінію. «Львівтрансзахист» підтримує наших городян і вимагає від чиновників Львівської міської ради нарешті навести лад на цьому маршруті», - повідомила Ірина Супрун.

Голова громадської організації нагадує, що скарги на даний маршрут є регулярними, адже ще у грудні минулого року тому мешканці мікрорайону Рясне-2 звертались до міського голови Львова Андрія Садового, начальника управління транспорту та зв’язку Миколи Жука та до профільної депутатської комісії міської ради із проханням створити тимчасову депутатську комісію щодо діяльності та надання послуг із перевезення пасажирів, а також забезпечити жителів мікрорайону «Рясне» належним та якісним наданням послуг з перевезенн я пасажирів відповідно до ЗУ «Про автомобільний транспорт» на маршруті номер №11.

Ірина Супрун наголошує, що відповідно до вимог ЗУ « Про захист прав споживачів», Правил надання послуг пасажирським автомобільним транспортом, затверджених Постановою КМУ №176 від 18.02.97р., ЗУ «Про автомобільний транспорт» пасажири мають право на безпечне та якісне надання послуг з перевезення. Однак, каже експерт, права мешканців Рясне-2 уже систематично порушуються.

«Мені не відомі причини, чому Львівська міська рада не реагує на свідоме порушення законодавства перевізником, але ми закликаємо чиновників Львівської мерії невідкладно вжити належних заходів для забезпечення якісного перевезення пасажирів на маршруті №11», - наголосила Ірина Супрун.

Громадська організація «Львівтрансзахист» бере під контроль цю ситуацію і спільно із мешканцями Ль вова і надалі відстоюватиме право львів’ян на якісне перевезення міським транспортом.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ