Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівська міськрада контролюватиме візуальне інформаційне середовище міста – Ярослав Гарцула

„Проблема візуального середовища Львова є наболілою і актуальною, оскільки нею багато років ніхто не займався і не звертав уваги громадськості на багаточисленні рекламні листівки, які були в непризначених для цього місцях”, – розповів сьогодні, 24 січня, на прес-конференції радник міського голови Львова Ярослав Гарцула.
 Він висловив переконання, що проблема візуального забезпечення Львова є небайдужою міському голові Андрію Садовому. „Мер Львова надалі контролюватиме дану ситуацію, і, зокрема, напередодні виборів буде проведена розмова з керівниками обласних організацій партій щодо наклеювання листівок і роздачі їх безпосередньо на вулиці. Приватні підприємці щораз більше розклеюють оголошення безпосередньо на фасадах будинків, ігноруючи спеціально призначені для цього місця, а таке несанкціоноване розклеювання нищить архітектуру міста і спотворює привабливість центру Львова для туристів. Проте така ситуація складається через безвідповідальність за хуліганські дії, тому надалі Львівська міська рада разом з громадськими організаціями комплексно вирішуватиме дану ситуацію. Штраф за несанкціоноване розклеювання листівок становить лише від 150-ти до 1190 гривень, проте така сума є надзвичайно малою для приватних підприємців, які заробляють на цьому великі суми. Зокрема, можна звернути увагу, що 50% оголошень про надання роботи, які розклеєні у місті, подаються з одним номером телефону, тому буде проводено службове розслідування з метою притягнення до відповідальності керівників підпільної фірми, яка обіцяє також незаконну міграцію в інші країни. Є скарги від людей, які внаслідок такої міграції потрапили у скрутне становище в сусідній державі”, – зазначив Ярослав Гарцула.
Він також висловив переконання, що „одна влада не вирішить цієї проблеми”. „Тут потрібен комплексний підхід із залученням громадських організацій, громадськості Львова, податкової адміністрації, яка повинна також перевіряти наявність відповідних дозволів на підприємницьку діяльність, також даним питанням буде займатись управління благоустрою Львівської міської ради, яке здійснюватиме контроль за вивішенням реклами у дозволених для цього місцях. Також ЖЕКи повинні надавати „добро” двірникам на зривання оголошень, наклеєних на будинках. Міська рада буде запрошувати до себе правопорушників візуального інформаційного середовища міста, які самостійно обирають місця для вивішення своїх рекламних оголошень. У Львові є 41 місце для наклеювання оголошень, проте власне ними мало хто користується, оскільки оголошення переважно вивішуються на фасадах будинків у спальних районах і в центрі. Тут спрацьовує психологія людей, адже такі оголошення більш доступні для перехожих”, – зазначив радник міського голови Ярослав Гарцула.
На його думку, Львів повинен використати досвід Варшави, де у центрі міста розміщені колони для рекламних оголошень.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ