Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівська політехніка вирушає «вербувати» випускників

НУ «Львівська політехніка» видала новий довідник з деталізованим описом усіх напрямків та спеціальностей. Вже цього місяця викладачі вишу їздитимуть школами, де розповідатимуть майбутнім студентам про професії, які можна здобути у політехніці, повідомила прес-служба вишу.

Детальніше щодо професійної роботи та її особливостей розповів директор Інтелектуального навчально-наукового центру професійно-кар’єрної орієнтації національного університету «Львівська політехніка», Олександр Захар’яш:

«Нашим професійним інтересом є заохочення до навчання і росту, тому дітей анкетуємо. Ми часто входимо в аудиторію, де є певна доля скептицизму, байдужості та недовіри до необхідності вищої освіти. Я запрошую людей, які є втіленням успішності у житті. От гідний приклад: це власник машинобудівного підприємства, приватний підприємець, який раніше працював у фізико-механічному інституті, займався наукою. Тобто, з часом змінилися обставини, і людина пішла у виробництво. Вона хоче взяти студентів на навчання, звісно, якщо вони готові розвиватися та працювати. Таким чином, то вже майбутнє працевлаштування. До того ж, на таких зустрічах наголошуємо на присутності батьків, адже потім у домашній обстановці відбувається кінцевий етап професійної орієнтації. Ми приїжджаємо не тільки з академічним,  професорським поглядом на життя, яке інколи може бути парникове, надто прикрашене. Ми беремо тих людей, які показують, що все непросто, але є реально можливим за умов навчання та поставлених цілей. Інтерес до здобуття вищої освіти є більший, аніж до того як ми зайшли в аудиторію».

Також перед зустріччю з абітурієнтами обговорюється її програма. Однією з цікавих та актуальних тем є «Інтелект як товар на ринку праці». Діти та батьки отримують прості відповіді на болючі питання: що робити надалі з дипломом після закінчення університету, як працевлаштуватися у сучасних умовах. Минулого року відбулася поїздка Інтелектуального навчально-наукового центру професійно-кар’єрної орієнтаціїдо ліцею обдарованих дітей на Волині, де діти готували реферати та запитання до гостей. Під час дискусії намагалися визначити: «Інтелект –  це категорія, позбавлена моральності чи просто арифметична сума знань, що допомагає людині в роботі, житті, або ж це філософська категорія, якій вже притаманні ознаки моральності? Керівництво ліцею  поставилося до центру з розумінням, підтримало.

«Дуже часто журналісти запитують для чого ми так інтенсивно працюємо, якщо «Львівська політехніка» й так має багато абітурієнтів, великий попит. Відповідь є очевидною: треба працювати ще більше з різних причин. По-перше, не може не викликати занепокоєння, що культ освіти, науки, інтелекту в нашому українському середовищі почав занепадати. Це є факт, він має вплив на різні сфери та форми суспільної свідомості. На сьогодні є серйозні сумніви в доцільності вищої освіти. Нам вдалося зробити цей сумний підсумок, тому що зараз вчиться покоління тих батьків, які жили в час руйнування промисловості, коли вони мусили пристосовуватися до умов заробляння на хліб і водночас виховання дітей. Це повна протилежність від поглядів мого покоління, коли батьки свято вірили, що здобувши вищу освіту, можна претендувати на щось вище. На жаль, зараз цього нема. Приклад доцільності науки простий – людина, яка торкнулася таїнств науки, досліджень, виховується, вона дисциплінується, починає розуміти чесноти, християнські цінності», – наголосив  Олександр Захар’яш.

Директор Інтелектуального навчально-наукового центру професійно-кар’єрної орієнтації національного університету «Львівська політехніка», Олександр Захар’яш, підкреслив, що робота центру – це своєрідна молитва подяки кожної успішної людини своєї професії, адже кожен доцент, професор чи академік невипадково став на цей шлях. Їх місія – допомогти дітям, підказати правильну професійну стежину. Тобто, професійно-орієнтаційна робота вже немає такого вузького значення, це вже більш ширше поняття – робота з молоддю. Ми й надалі будемо розвивати нашу постійну присутність в суспільстві. Важливо, щоб у навчальному закладі в пріоритетах був культ науки.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ