Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Львівська «Українська панчішна компанія» цьогоріч реалізувала інвестиційний проект на 1,6 млн грн

Наступного року ЗАТ «Українська панчішна компанія» (м, Львів, торгівельні марки «Акцент» та «Бонус») планує доукомплектуватись: докупити 15 в’язальних машин. Вартість однієї – від 18 до 22 тис. дол. Про це сьогодні, 9 листопада, журналістам повідомила виконавчий директор ЗАТ «Українська панчішна компанія» Орися Семенюк.

«Якщо докомплектація відбудеться, на роботу приймуть ще 20 працівників»,– зауважила вона.

Орися Семенюк розповіла, що запуск потужностей фабрики відбувався поступово, починали з 18 в’язальних машин. Нині на підприємстві 105 одиниць обладнання. Випуск становить 420-460 тис. пар панчішно-шкарпеткових виробів на місяць. Ефективність роботи, за словами Орисі Семенюк, рахується погодинно.

Додамо, що на виробництві працює 215 осіб. Середня заробітна плата становить понад 2,5 тис. грн.

Найбільшою гордістю підприємства є в’язальний цех. Проект цеху безпосередньо був розроблений італійськими інженерами та спеціалістами. Тут встановлено новітнє круглов’язальне обладнання із Італії та Японії та цілий ряд допоміжних інженерних систем – аспірації, вентиляції та кондиціювання повітря.

2012 року відбулося розширення за рахунок введення в експлуатацію нової лінії для виробництва жіночих та дитячих колгот. Інвестиції – 1,6 млн грн.

На підприємстві діє автоматизована система обліку й контролю напівфабрикатів і готової продукції на кожному етапі технологічного ланцюжка — від заправлення в'язальних автоматів до упакування.

Як розповіла Орися Семенюк, придбати шкарпетки панчішної компанії можна в таких супермаркетах, як «Арсен», «Рукавичка», «Вопак», на ринках товар не продають.

На питання про те, чи створює конкуренцію китайський виробник, вона відповіла, що китайські одноразові шкарпетки не можуть конкурувати з їхньою якістю.

Що ж до експорту, то на європейські ринки львівським шкарпеткам вийти не вдалось. Продають лишень в Росії. Щомісяця туди йде 100 тис. пар панчішно-шкарпеткових виробів. «В нас є відповідна якість, однак Європу не влаштовує ціна. За наші шкарпетки готові давати лишень 30 центів, ми ж хочемо за них 1 долар»,– пояснила вона.

Додамо, що середня вартість шкарпетокдля виробника – 8 грн, для покупця – 16 грн.

«Відкривати свій магазин нині дорого. Тому плануємо створювати в супермаркетах «острівці», де й збуватимемо свій товар»,– поділилась планами Орися Семенюк.

За її словами, основне завдання підприємства – випускати якісну продукцію. «Непотребу на українському ринку вже достатньо»,– пояснила вона.

Довідка.

Компанія заснована у березні 2004 р. До стадій проектування та будівництва було залучено найкращих галузевих спеціалістів та враховано досвід і технології діяльності аналогічних провідних підприємств у світі.

Протягом 2005-2006 років відбувалось будівництво та інсталяція обладнання, і наприкінці 2006 року фабрику із виробництва панчішно-шкарпеткових виробів було введено в експлуатацію. Проектна потужність фабрики становить 7 млн пар панчішно-шкарпеткових виробів в рік.

ТМ «Акцент» — це вироби з мерсеризованої, газованої бавовни — позиціонується у високому ціновому сегменті.

ТМ «Бонус» - це вироби із гребінної бавовни з додаванням поліамідних текстурованих ниток, нейлону, спандексу. Позиціонується в середньому ціновому сегменті (вироби для всієї родини). Вся продукція сертифікована.

Продукція ЗАТ «Українська панчішна компанія» сертифікована міжнародним інститутом «Forschunginstitut Hohenstein» (Німеччина) і відповідає екологічним вимогам «OeKO-TEX Standard 100» (class 2).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ