На Львівській залізниці тривають роботи з підготовки інженерних споруд до пропуску льодоходу та весняного паводка 2012 року. Для контролю за ходом робіт з підготовки споруд колійного господарства до проходу паводківв управлінні залізниці створено постійний оперативний штаб у складі начальників служб залізниці. Очолив штаб головний інженер магістралі, повідомила прес-служба Львівської залізниці.
На Львівській залізниці визначили, що під час руху локомотивні бригади мають особливо пильно оглядати 134 потенційно небезпечніоб´єкти. Крім цього, працівники дистанцій колії постійно спостерігають заусіма об´єктами і у випадку виявлення небезпеки готові оперативно реагувати.
На підприємствах магістралі відбулися технічні навчання та інструктажі для осіб, які задіяні у підготовці та проведенні безпечного пропуску льодоходу і паводків.
Відокремлені підрозділи уклали договори з територіальними підрозділами управління МНС України та Державної спеціальної служби транспорту для проведення вибухових робіт із роздрібнення льоду на об´єктах, які цього потребуватимуть.
Уже сьогодні на залізниці сформовано 12 протирозмивних поїздів, які поєднують 53 одиниці рухомого складу (39 платформ каменю бутового, 3 платформи зі щебенем та 11 критих вагонів, заповнених мішками з піском) та створено запас інертного матеріалу в місцях складування (станції Самбір, Стрий, Чернівці, Хриплин, Воловець). Запас інертних матеріалів для водоборотьби — 1216 м3 каменю бутового, 362 м3 щебеню, 579 м3 піску.
На шести об´єктах Львівської залізниці провелиукріплювальні роботи з метою підготовки до проходження льодоходу і весняного паводку. Укріпили опори двох залізобетонних мостів та трьох металевих, а також 101 км земполотнана дільниці Самбір-Сянки.