За підсумками 2009 року Львівська залізниця лише від приміських перевезень зазнала збитків на суму 510 мільйонів гривень., – повідомив прес-центр ДТГО «Львівська залізниця».
Загалом, на сьогодні, перевезення пасажирів у межах Львівської магістралі здійснюють 166 пар приміських потягів. Як засвідчили перевірки, значна кількість поїздів є малозаселеними, що лише сприяє росту збитковості приміських перевезень. У той же час упродовж минулого року зросла кількість звернень від громад сіл, селищ та міст, а також органів місцевого самоврядування про введення додаткових рейсів дизель- та електропоїздів на окремих напрямках.
Відтак Львівська залізниця вже з першого березня на території усіх семи областей Західної України, які вона охоплює, розпочне моніторинг населеності дизель- та електропоїздів і логістику напрямків. За їхніми результатами, згідно з рішенням керівництва і трудового колективу залізниці, поїзди із заселеністю менше 30% будуть скасовані або курсуватимуть лише в окремі дні. Мета цих заходів – зменшення втрат від перевезень пасажирів. Фінансове становище залізниці і її працівників зобов’язує максимально економити кошти, упродовж 2009 року заробітна плата залізничників практично залишалася на рівні 2008, водночас ціни на життєво необхідні продукти і засоби зростали неодноразово. На жаль, залізниця фактично є соціальним видом транспорту, натомість долею її працівників окрім адміністрації та профспілок магістралі не поспішає опікуватися ніхто. У той час, коли приміські перевезення витягують із залізничної скарбниці сотні мільйонів гривень, сім’ї самих залізничників можуть залишитися без засобів для існування, – йдеться в повідомленні прес-центру.
Львівська залізниця звертає увагу пасажирів, що моніторинг заселеності поїздів проводитиметься за кількістю проданих квитків, а не фактичною кількістю пасажирів у вагонах, оскільки у середньому від 40 до 80 відсотків їх (залежно від напрямку) не оплачують проїзд. Тому залізничники нагадують: лише придбаний квиток на повну поїздку гарантує пасажирові безперешкодне право проїзду у залізничному транспорті. Що ж стосується введення додаткових рейсів на окремих напрямках або й запровадження нових напрямків, то залізниця готова розглядати такі пропозиції, але лише на орендній або договірній основі і з гарантією замовників відшкодувань збитків до нульової рентабельності.