Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

«Львівська залізниця» поклала край китайсько-словацькому радіаційному терору

МАГАТЕ визнала безпечною роботу сканувальної системи на станції Матевці у Словаччині. Зокрема, словацькі фахівці спільно із представниками фірми-виробника з Китаю нарешті налагодили сканувальну систему TNSCAN RF6010 на станції Маревці (Словацька Республіка). Нагадаємо, що свого часу машиністи «Львівської залізниці», заявили, що торік 13 та 14 лютого під час виконання службових обов’язків вони отримали додаткове радіаційне опромінення і підпадають – згідно з Нормами радіаційної безпеки України (НРБУ-97) під категорію В (населення). Про це повідомила прес-служба «Львівської залізниці».

 

Тоді керівництво Львівської залізниці та Головний державний санітарний лікар на Львівські залізниці звернулися до словацької сторони з вимогою привести радіаційний захист TNSCAN RF6010 на станції Матевці до рівня, який забезпечить повну безпеку машиністів локомотивів. Заміри рівня радіації за участі спеціалістів з України проводили двічі. Першого разу, 25.06.2009 року, перевищення дози радіації зафіксували у шість разів. При другій перевірці, яка відбулася 11.08.2009 року, перевищення норми було вже в 30 (!) разів. Українські фахівці зробили висновок про те, що сканувальна система працює щораз гірше.

 

Фактично, тяганина навколо цього питання тривала майже рік. І лише тепер Львівська залізниця таки домоглася того, що робота сканувальної системи під час проходження через неї вантажних поїздів визнана нешкідливою для машиністів. Головний державний санітарний лікар на Львівській залізниці Володимир Багнюк, проаналізувавши ситуацію та врахувавши звіт експертної місії МАГАТЕ, виніс Постанову, якою відновлено роботу при проходженні вантажним поїздом сканувальної системи TNSCAN RF6010 на станції Матевці у звичному режимі. Також цей документ передбачає, що Львівська залізниця спільно зі словацькою стороною та іншими державами, де працюють або працюватимуть подібні сканери, проводитиме періодичний радіаційний контроль робочих місць машиністів, аби уникнути шкідливого опромінення та гарантувати їм безпеку під час виконання службових обов’язків.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...