Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

ʺЛьвівводоканалʺ пропонує новий спосіб подання показників лічильників

Як повідомили Гал-інфо у прес-службі ЛМР, ЛМКП ʺЛьвівводоканалʺ запровадив новий сучасний спосіб передачі показників лічильників.

Тепер це можна зробити, скориставшись новим сервісом чат-бот у додатках Viber та Telegram. З усіх способів передачі показників, Viber-бот, Тelegram-бот та Особистий кабінет на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/ є найбільш надійними, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту послуг.

ʺЛьвівводоканалуʺ за посиланням:

— у додатку Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot

— у додатку Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

А далі діяти за інструкцією.

ʺМи приймаємо показники лічильників води з 10 числа по передостанній робочий день кожного місяця. У цей період до нас надходить величезний масив даних по показниках понад 490 тисяч лічильників води, які встановлені у помешканнях львів'ян. Досі найпопулярнішим каналом передачі інформації є телефонний зв'язок. Зазвичай найбільше навантаження припадає на операторів кол-центру, які фіксують понад 4 тисячі дзвінків щодня. Саме тому абонентам доводиться очікувати у черзі на з'єднання з операторами до 5−10 хвилин. Відтак рекомендуємо користуватися онлайн сервісами для передачі даних. Адже це набагато швидше, зручніше та інформативніше. Можна не лише подати показники, але й побачити стан рахунку, історію платежівʺ — зазначив директор ЛМКП ʺЛьвівводоканалʺ Дмитро Ванькович.

У ʺЛьвівводоканаліʺ додають, що на підприємстві завершується робота над впровадженням мобільного додатку, який у наступному місяці буде доступний для скачування на Play Маркет та Apple store.

Додатково:

Крім того, передати показники лічильників холодної води можна й так, як раніше:

Через сервіс ʺОсобистий кабінетʺ на Порталі споживачів комунальних послуг

За номером телефону Кол-центру: (032) 240−01−00, (067) 310−09−49.

За допомогою SMS у форматі:

Номер особового рахунку: Номер лічильника — кінцевий показник.

Для кожного району є свій номер телефону:

Галицький район — (067) 310−63−81;

Франківський район — (067) 310−61−69;

Личаківський район — (067) 310−64−85;

Сихівський район — (067) 310−59−51;

Залізничний район — (067) 310−60−56;

Шевченківський район — (067) 310−60−28;

Позаміські — (067) 310−59−52.

Eлектронною поштою. Лист потрібно надсилати за таким взірцем: номер особового рахунку, адреса, номер лічильника-кінцевий показник.

Електронні адреси для кожного з районів:

Галицький район — [email protected];

Франківський район — [email protected];

Личаківський район — [email protected];

Сихівський район — [email protected];

Залізничний район — [email protected];

Шевченківський район — [email protected];

Позаміські споживачі- [email protected].

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ